TorGoran Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Da jeg slo på PC'en etter å ha formatert den, så den slik ut: http://img254.imageshack.us/my.php?image=e...dfdsfsfdje4.png Det er ikke bare i Windows det ser slik ut, men også i BIOS og oppstarten. Hva kan det komme av? Hva kan jeg gjøre? Endret 7. oktober 2008 av mathiasja Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 da er nok skjermkortet røket.. test ut ditt i en annen maskin du vet virker. og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
TorGoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Men den var ikke slik før jeg formaterte. Skjedde en gang for lenge siden også, da formaterte jeg, og den var i orden. Funket ikke nå. Lenke til kommentar
bender Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Høres ut som GFX kortet er gåent, eller OC for høyt. Brukte du et OC program til GFX kortet ditt før du reformaterte, eller la inn nye drivere/omega drivere? Da må du på en eller annen måte flashe det tilbake med factory defaults...jeg måtte selv ordne det på den måten etter jeg brukte omega drivers til OC for mange år siden. Har du et erstatningskort du kan kjapt bytte ut mot det du bruker nå, eller har hovedkortet ditt innebygget skjermutgang som du kan prøve med, enklere å flashe i windows enn med oppstartsdiskett/usb flashdisk. Lenke til kommentar
TorGoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, jeg hadde ikke noen andre drivere til skjermkortet enn di som fulgte med PC'en. Det er de samme som jeg bruker nå. Hvordan skal jeg få PC'en tilbake til factory defaults? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg