Leifi93 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Har i det siste hatt litt lydproblemer på pcen. Bruker en Acer aspire 5930g, nylig innkjøpt, men var helt fin i starten. Var på lan sist helg, og bare for tull slo jeg på skjermleseren. (slås på med en knapp nede til venstre i innloggingsbildet på vista). Nå popper denne opp og begynner å lese hver gang jeg starter maskinen, har slått den av på samme måte som jeg slo den på, men den starter sammen med maskinen uansett. Noen som vet hvordan jeg kan få den avslått? Kan gjerne avinstallere den, har ingen problemer med å lese teksten selv. På det samme lanet fikk jeg og lydproblemer. Er slik at av og til virker ikke lyden i visse programmer. Har skjedd flere ganger i WoW, og en gang i Windows media player. I wow virker alt utenom lyden, men i Windows media player kom det bare en feilmelding. Kjører et virussjekk nå, men vær snill å hjelp meg hvis dere vet noe om problemet. På forhånd takk Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 en ide å poste feilmeldingen her slik at eg kan finne ut hva som er gale. Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er ingen feilmelding...Det er litt av problemet, jeg vet ikke hva årsaken til problemet er. Det er bare det at den popper opp, og at lyden ikke fungerer hele tiden. Det kommer ingen feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå