banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Flere enn meg som elsker denne smaken? Mitt spørsmål er hvor man får tak i dette i Norge. Dette selges jo i alle andre land. EDIT: Skal nevnes at dette er salt og eddik-smak for de som ikke sjønte det. Endret 7. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har sett små pakker med Lays på Subway, men er usikker på om de har akkurat denne smaken... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Spiste dette både da jeg bodde i Namibia og da jeg bodde i Canada. Syns ikke noe om det, men dersom du bor i Oslo kan du prøve Vika-mat. Endret 7. oktober 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Spiser det når jeg er i london, men syns ikke det er noe spesielt godt :s Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Pringles har vel også en salt&eddik-smak, om den selges i Norge. Tror kanskje Kettle Chips også har noe eddik-tjafs, sjekk f.eks. Gutta på Haugen om du bor i Oslo (og ta med deg sjokolade samtidig). Meny Ultra har også helt sikkert noe. Salt og eddik er godt og friskt, men jeg blir fort litt sår i munnen av det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg så da Lays på Ultra på Solsiden i Trondheim. Vet ikke om det gjelder alle Ultra-butikker, da. EDIT: La ikke merke til akkurat DEN smaken, da.. Endret 8. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Slår påå en gammal tråd Noen som vet hvor jeg får tak i det? Var i hellas og kjøpt der og gud beste chipsen ever! Noen som vet hvor jeg får tak i det? Har sjekka i sverige men de har ikke eddik smak Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mener diverse kiosker selger den i overprisede, små poser. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mener jeg så det i Danmark da jeg var der i sommer. Dette var på Bilka i Aalborg. Det var riktignok Kims, ikke Lays. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det blir ikke helt det samme, men et tips kan være å bruke malteddik som "dip" til potetgull med salt. Malteddik funker veldig bra til pommesfrites også. Ikke lett å få tak i malteddik her, men noen velassorterte dagligvarebutikker har det. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg har pleid å kjøpe Maarud med salt og eddik på Meny butikkene, det har vært en god erstatning for Lays (selv om Pringles er favoritten) Men nå ser den ut til å være borte, i alle fall på de butikkene rundt meg. Endret 20. oktober 2011 av Flying Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har den ihvertfall på Rema 1000 i Sande enda, da er den sikkert i andre butikker også. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kjøper den på Spar. Har kjøpt den et sted i Sverige også. I Sverige var det stooore poser, i dette fillelandet får man bare de vanlige. Er hvertfall verdens beste chips. Smaker litt bedre i andre land enn den her i Norge, synes jeg. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 spar hadde ikke, meny hadde ikke , rema hadde ikke, coop prix hadde ikke, coop obs hadde ikke, svinesund butikkene hadde ikke ,kiwi hadde ikke , jeg blir gaaal jeg vil ha den chipsen NÅÅÅÅÅÅ ;( Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Må det være det merket eller holder det med annen Salt & Vinegar-chips? De selger Tyrrells Salt & Vinegar på blant annet Centra, den koster en del men er fantastisk bra. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nå fant jeg endelig eddik chips fra Maarud på Meny igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Trur eg har sett Lay's på ICA, utan at eg veit kva type det var. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Maarud sin variant er faktisk hakket bedre en Lays imo. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Denne varianten kom og forsvant for 10-15 år siden. Nå skjer det samme igjen. Utrolig irriterende! Hva har nordmenn i mot ting som smaker litt annerledes enn paprika og Salt og pepper? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hadde satt pris på at dere nevnete hvor i landet og hvilken sted butikken ligger dere fant salt og eddik chipsen! spiller ingen rolle hvordan merke så lenge det er eddit og salt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå