sentence Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Endelig en fullstendig review av Canon EOS 50D !!! Jeg er så utålmodig atte. Men her er den: http://rolandlim.wordpress.com/2008/09/30/...eos-50d-review/ Hva er din mening om kameraet etter denne testen? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ser bra ut, men tror de fleste canonbrukerne( som meg) venter på Phil Askey, Bryan Carnathan og Bob Atkins sine tester og meninger rundt kameraet, på samme måte som Nikonfolket venter på Phil askey, Thom Hogan og Bjørn Rørslett sine tester og meninger. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "However, the only caveat is that, do not expect the 50D to show any real imrpovement in high ISO performance comapred to the 40D and the competition." Hmmm... greit å vite ..... Lenke til kommentar
Svrep Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her er ein test til: EOS 50D Lenke til kommentar
sentence Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis det er riktig som det står at kameraet er bruktbart helt opp til 6400 ISO, synes jeg det er bra. Dette er iallfall en god del bedre enn K20D som jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå