Gå til innhold

pcn Fryser plutselig Hjelp er du snill!

Anbefalte innlegg

Når jeg feks Starter Winamp, Spiller Cs, BF1942 osv kommer det en HØY PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP lyd fra Pcn og alt fryser seg og (fortsetter og PIIIIIIIIIpe hele tia) må restarte så virker den helt fint, så kan jeg feks spille cs alt fra halv time til 1min så skjer det samme på nytt...noen ider? :roll: har tenkt på en format C: men det virker jo mere som hardware problem, har win xp

Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.... fryser den? så legg et pledd over den da... :p  

Neida, tror nok ikke maskinen fryser (i betydning kaldt), tror nok cpu blir litt for varm og resultatet kjenner du til. sjekk om cpu vifta er i orden.

Dette er det en stor mulighet for ja, men jeg tror du må komme med mere HW specs. (som skjermkort og hvilken driver som du bruker + annen relevant informasjon)

Lenke til kommentar
Pcn er ikke for varm har bra med kjøling på alt av komponenter, og jeg glemte og nevne i stad var at dette er noe som plutselig har begynt og skje, pcn fungerte helt fint før... :evil:
vifter varer ikke evig :wink:

Mest vanlig er at viften er ment for å vare minst 50.000, 75.000 eller 100.000 timer, men det kan være både mer og mindre enn dette.

Edit: alle vifter varer ikke så lenge som det står....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...