foenix Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ser at Elkjøp har tilbud på sony KDL40U4000 til ca kr 8000.- Har denne dårligere billedkvalitet enn den nye og dyrere W-serien? Hva er egentlig forskjellen?? Lenke til kommentar
Windbringer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Sorry, jeg er ikke særlig god å forklare ting på norsk. Jeg er fra Filipinene. Så jeg skal prøve å forklare dette på engelsk.. The main difference between Sony U-series and W-series is that: U-series is mostly only HD-ready, however it got upgraded just recently. The KDL40U4000 is a 1080p TV making it a FULL-HD TV. However, it uses a lower version of Bravia Engine and it doesnt have the Live Color Creation (which what makes the W-series superior). W-series has ALL Sony's HDTV technology plus the "best" design they can come up with. Hence it is the most expensive. W-series only comes in 40" and above. I might not be updated enough to post other differences though. But that's mostly the main difference on these two series. Endret 7. oktober 2008 av Windbringer Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det stemmer det han sier. U serien er en lavere serie enn W(som ligger rett under X serien(toppmodellen)). Denne har dårligere elektronikk og har ikke før nå kommet som FullHD tv. Mens W har alltid kommet som FullHD. Denne har et bedre panel, billedprosessor osv osv. W er et mye bedre valg med andre ord. Men litt stivere i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå