Hes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fikk ny tv i dag. Det er en plasma tv med full hd (LG 50PG4000) Problemet er når jeg prøver å stille på noe høyere oppløsning enn 576p på ps3'en så kommer det bare "Intet singal" på tven?? noen som har kjenskap evt. kanskje det er noe jeg må stille på tven? har sett gjennom alle instillingene, men uten å finne noe som har hjulpet meg.. :/ har prøvd å nullstille instillingene på ps3 også, alt av instillinger.. men uten hell der også :S Endret 16. oktober 2008 av HES Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvaslags kabel er de koblet sammen med? Lenke til kommentar
Hes Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hdmi, gullkabel om det har noe å si, kjøpt på elkjøp. har også testet med en annen hdmi kabel som jeg kjøpte på ps, denne er sølv. Satt akkurat opp en LG 50PG3000 hos en vennine (denne er ikke full hd) og der gikk det glatt... skjønner det bare ikke... kan det være noe jeg må stille på tven eller ? :S Hmm, funket faktisk med 1080i, men dette måtte jeg gjøre manuelt på Skjerminstillinger på PS3, men det skal da gå med 1080p når det er full hd?? Endret 8. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Windbringer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) OK sorry, jeg er ikke særlig god å forklare ting på norsk. Jeg er fra Filipinene. Så jeg skal prøve å forklare dette på engelsk.. 1: Make sure your TV and PS3 are OFF and unplug 2: Connect the hdmi cable to your TV and PS3 3: Plug and turn on the PS3 and the TV 4: In PS3 Menu, Go to Settings > Display settings > HDMI > auto OR check only 1080p*** > click OK/Accept the setting. ***KEEP IN MIND!: IF you are playing a game that is in 1080p, uncheck the 720p and 1080i boxes in the display settings. Otherwise it will scale-down to 720p for some reason. But do check those boxes IF THE GAME/Blue-Ray is ONLY 720p, as it will scale down to 480p/576p if it is only a 720p game/movie and you have only the1080p box checked. Håper forklaringen er forstårlig og håper det hjelper... Endret 7. oktober 2008 av Windbringer Lenke til kommentar
Hes Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 funket d dårlig. fortsatt bare 1080i som går... :\ Lenke til kommentar
Windbringer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hmm that's kinda weird... What firmware version does your PS3 have? There has been a lot of bug on PS3 concerning upscaling games and movies in the past. So it is possible that you haven't updated your PS3 firmware to tackle these issues... did you? Or again, make sure you disable(uncheck) 1080i and 720p in your display setting. Du kan svar på norsk. Endret 7. oktober 2008 av Windbringer Lenke til kommentar
Hes Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Nyeste firmware, alltid Har prøvd å fjerne 1080i og 720p slik at kun 1080p og 576p står igjen... men nytter ikke.. La også merke til at tuneren min som er koblet til via hdmi, også kjører 1080i på 50 hertz. men tven er jo 1080p 100 hertz... noen flere tips? må være noe med tven da eller? Har prøvd å ringe LG, men de på supporten måtte ta det videre til høyere hold "teknikerne" han sa han skulle ringe tilbake når han viste noe mer... men men.. ikke sikkert de vet noe heller Endret 8. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Windbringer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 kan hend at noe galt med TV. Men prøv å lese TV-manual først og se hvis "trouble shooting" som står på TV-manual kan hjelper deg. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Har lest gjennom manual flere ganger, men står fint lite der som er til hjelp :S Endret 8. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Hes Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Problem løst var rett og slett kablene jeg hadde som var for dårlig, alle 3, selvom jeg fikk beskjed om at de skulle funke i full hd. anyway kjøpte meg en profigold kabel som har støtte for 1080p å da funket det fett Ville si ifra, i tilfelle noen skulle ha samme problem Takk for all hjelp! Endret 16. oktober 2008 av HES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå