Kexxy er sexxy! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mornings.. Skjermkortet mitt er et XfX 8800GT. Prøvd å spille i hele dag, men det ender i det samme - et krasj. Kommer masse røde prikker/firkanter og masse rare textures over hele skjermen, før bildet fryser seg og jeg må restarte. Har skjedd hver gang jeg prøver å spille, går kanskje, om jeg er heldig 10 minutter før den krasjer. Har satt viften på skjermkortet på full mokkings, pluss at det står ei bordvifte på full mokkings som bløser inn i dataen. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Hjelp? =( Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mulig at minnet på skjermkortet er ødelagt. Prøvd å klokke det litt ned og se om artifacts'ene forsvinner? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ikke overclocket det, altså.. Vet ikke hvordan jeg clocker det så.. =( Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan prøve å klokke ned minnet (selv om du ikke har overklokka) ved hjelp av f.eks rivatuner. Ganske enkelt. Du kan google "rivatuner overclock" for å se hvordan du gjør ting, bare dra "slideren" den andre veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå