Peddikeik Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hellu! Som overskriften sier, trenger jeg noen idèer til en oppgave jeg har fått. Jeg skal pusse opp et ungdomslokale i en kjeller og lurer på om noen her sitter inne med tips og triks til hvordan jeg kan skape et bra lokale? Vet du om noen farger som passer bedre sammen enn andre, eller noen som slett ikke passer sammen? Har du noen tips til hva vegger kan dekoreres med? Har du noen (f.eks) bilder du kunne delt av et bra lokale? Og så med denne baren.. jeg vet størrelsen og hele pakka, men hele greia blir bare kjedlig om det skal spikres sammen av noen planker, male litt, og så voila!, er det skapt en firakanta bar. Kjeedlig. Er det noen som vet om et kult tema til en bar? (Og eventuelt hele lokalet?) Vet jeg spør stort nå, men takker for selv de minste ting som kommer opp! Nå er lokalet i et typisk "bedehus/hytte-look", så hadde vært litt bra å skapt noe bedre enn det. Any ideas? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor gamle er de som skal bruke baren? Lenke til kommentar
Peddikeik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor gamle er de som skal bruke baren? Oi, ja klart.. Denne baren skal det ikke være drikkebar. Fra ungdomskolen og oppover tenker jeg. Det skal bare være en bar der en kan oppbevare og selge mat, brus etc. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ungdommer liker det jo litt tøft og stilig, da syntes jeg personlig at sort og sølv er ganske kult. Hadde kanskje vært litt lettere å gi deg konkrete tips hvis du hadde lagt ut noen bilder av lokalene slik de er i dag? Regner med du har et budsjett å gå etter, så da kan vi i hvert fall prøve å gi noen tips på møbler, maling o.l som kan gjøre det billigst og best mulig. Ikke at jeg har så peiling på hva som er bra og ikke bra av maling og sånt, men kan kanskje bidra litt med hva som ser bra ut. Nevn gjerne også hva dere allerede har av ting og tang, og hva dere trenger nytt/mer av...kan kanskje gi noen tips der også.... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Med frie tøyler hadde jeg selfølgelig satt opp doble svingdører i knehøyde (western-stil) og hengt opp noen gamle vognhjul på veggen og kun servert halvfulle kopper med kølsvart kaffe All innredning i mørk brunt tre med store, runde bord klare for texas hold-em. Men noe sier meg at dette ikke treffer målgruppen din midt i blinken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå