Gjest Guest_banan_* Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg er en jente å 14 år.. Meg og kjæresten min hadde sex.. og midt imens vi holdt på sier han : faen, tror kondomen sprakk.. Vi fikk skikkelig panikk fordi dette var våres andre gang .... vi gjode det idag så jeg skal kjøpe angrepille imorgen. og hvis jeg tar den før 2 så har det gått mindre enn 24 timer... jeg kan ikke takle dette. ! HJELP... Ka kan skje? Symptomer ect.. ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan jo alltids bli gravid selv om du tar angrepille. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja det var jo akkurat det hun trengte å høre. Angrepille skal tas så raskt så mulig etter, gjør du det innen i mårra så er du MEGET sikker mot å bli gravid. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vil bare at hun skal vite det, slik eksen min ble gravid så har erfaring selv med angrepille. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er ganske liten sjanse for å bli gravid hvis du tar angrepille.. Ingen grunn til panikk.. Men ta den fortest mulig, da er det større sikkerhet.. Men han kom vel ikke inni deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg