Medisinmannen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sliter med å få trykk på bakbremsen. Det er en motorhispania Furia. Er ikke calipteren som er gåen, den har jeg nettop skiftet. Fikk pumpet ut det meste av luft med den "gamle måten"(pumpe, åpne, lukke, pumpe, åpne osv.), men det funket ikke. Prøvde ketchup måten, bremsevæske i ketchup(senep) flaske også åpne lufteskruen for å så presse nedi bremsevæske. Det funket ikke hakket bedre. Har også problem med at bremselyset ikke fungerer, jeg tror det er pga. mangel av trykk. Jeg greier å presse pedalen helt ned. Har nye bremseklosser. Kan det være bremsepumpen? Lenke til kommentar
tjf94 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sliter med å få trykk på bakbremsen. Det er en motorhispania Furia. Er ikke calipteren som er gåen, den har jeg nettop skiftet. Fikk pumpet ut det meste av luft med den "gamle måten"(pumpe, åpne, lukke, pumpe, åpne osv.), men det funket ikke. Prøvde ketchup måten, bremsevæske i ketchup(senep) flaske også åpne lufteskruen for å så presse nedi bremsevæske. Det funket ikke hakket bedre. Har også problem med at bremselyset ikke fungerer, jeg tror det er pga. mangel av trykk. Jeg greier å presse pedalen helt ned. Har nye bremseklosser. Kan det være bremsepumpen? Har akkurat samme problem jeg å.. men fant du ut hva det var når det skjedde med deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå