Gå til innhold

Kravstore kvinner, det ultimate samfunnsproblem

Anbefalte innlegg

Slik sett er det i bunn og grunn kvinner som er skylden i alt som er galt. Kvinner blir nemlig aldri fornøyd. Dess rikere et land blir, dess enda mer vil disse kvinnene ha.

Gudhjelpe meg! :nei:

Menn har blitt tøfler, er det som er problemet.

Man leser på offtopic om menn som sitter og tisser, og denne delen av forumet bekrefter mennesker med utovertiss utsletter seg selv for å behage kvinnen.

Kvinner som har skylden? :!:

Alldeles ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er naturlig for kvinner å falle for menn som eier, bare se på dyreriket generelt, f.eks. løvene, det er hankjønnene som sørger for territorium og hunkjønnene som tar seg av unger og mat. Vi jenter liker gutter/mannfolk som kan ta seg av sine og sitt, det at han eier noe, betrygger oss enda mer.

At kun kvinner er grunnen til alle disse problemene som blir listet opp i denne tråden er rett og slett tåpelig! :hrm:

It takes two to tango!

Lenke til kommentar
Vi jenter liker gutter/mannfolk som kan ta seg av sine og sitt, det at han eier noe, betrygger oss enda mer.

Nettopp.

Og det leder en del menn til å gå inn i eiesituasjoner de egentlig ikke har økonomi til - primært for å tekkes jentene så de øker sin sjans på markedet betydelig.

Lenke til kommentar
Det er naturlig for kvinner å falle for menn som eier, bare se på dyreriket generelt, f.eks. løvene, det er hankjønnene som sørger for territorium og hunkjønnene som tar seg av unger og mat. Vi jenter liker gutter/mannfolk som kan ta seg av sine og sitt, det at han eier noe, betrygger oss enda mer.

At kun kvinner er grunnen til alle disse problemene som blir listet opp i denne tråden er rett og slett tåpelig! :hrm:

It takes two to tango!

Det du beskriver bekrefter jo bare det jeg skriver. Nemlig at det er kvinner sin forkjærlighet for menn som eier mest mulig som gjør at menn kjemper og kriger for å eie mest mulig.

Lenke til kommentar

Det at naturen er slik, betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke er en årsak. Problemet kan jo løses ved å holde kvinnene under kontroll slik man gjør i Afrika og muslimske land. Hadde man behandlet kvinner likt i alle land, så hadde ikke miljøtrusselen eksistert, da ingen hadde presset mennene til å produsere masse forurensende skit som kun er til for å tilfredstille kjipe kvinner sitt ego. Slik sett er det kvinner har måttet gå gjennom bare en naturlig forsvarsmekanisme fra mennene sin side.

Lenke til kommentar

Nei, jeg dropper lista og kommer med litt motgift til førsteposten istedet.

Bare at denne finanskrisen. Årsaken til at man har en finanskrise er at mange som egentlig ikke har råd til egen bolig, har lånt penger for å kjøpe egen bolig. Grunnen til dette, er at kvinner er helt krakilske etter å oppnå sosial status. Derfor vil de kun ha menn som eier eget hus, eller så presser de sin mann til at de skal ha eget hus. Resultatet er at menn presses til å låne for mye, noe som over tid går til helvete.

ååå, dakar mannen.. slutt og syt og ta ansvar for egne handlinger!! Dummeste jeg har hørt, "åå hjelp, der kommer de slemme kvinnfolka og tvinger oss til å kjøpe fine hus og biler, uff vi har det så fælt!"

Ja, for det er jo ingen kvinnfolk som har pådratt seg gjeld pga mannfolk noen gang! åneeeida, det skjer jo aldri! Alle gutter er jo snille som et lam og ville da aldri falle dem inn å la jenta sitte igjen med unger, kredittkort-gjeld osv! Nei, det har vi ikke sett før nei..

Det samme gjelder miljøproblemet. Kvinner skal på død og liv bruke bensinslukende og stygge SUVer til bykjøring, bare for at det skal kunne føle at de hever seg over fattige og andre tapere som ikke har råd til å kjøpe og kjøre en så stor bil.

Mhm, for vi vet jo alle at det er kvinnfolka her i verden som er bil interesserte! Slutt og skyld på hunkjønnet, den der går like mye på mannfolka.. om ikke mer.

De er også årsaken til "sweatshops" i den tredje verden. Når hver person skal ha femti par sko og hundrevis av nye klesplagg hvert år, så må det jo bli billig, og da må fattige presses til å jobbe livet av seg for luselønn. De som ikke går med nye plagg hver uke, "kan ikke kle seg selv" og er tapere i disse kvinnene sin mening.

La meg presisere en ting, hvorfor tror du vi vil ha fine klær og sminke og alt det der? Er det fordi vi vil tiltrekke mannfolk? svaret er: JA, det er derfor. Det er forøvrig pga. dere vi bruker så lang tid på badet også, bare så det er sagt!

Og den setningen om at man må ha nye plagg hver uke osv, det gjelder Paris Hilton og ikke Ingrid fra Toten.

Grunnen til at vi har kriminalitet, er at mange kvinner rett og slett digger badboys. En mannlig renholder eller ansatt på REMA får ingen damer, mens doplangere og voldsdømte bolere vasser i flotte damer. Slik sett oppfordrer damene fattige til å oppføre seg som psykopater.

Vi elsker badboys, og dere elsker bitchete ludre. En kvinnelig renholder har ikke akkurat en rekke med gutter etter seg, og ikke kassadama på Rimi heller. PÅ den måten får gutta jentene til å oppføre seg ludrete!

For ikke å nevne at mange jenter blir kalt horer, men ingen snakker om de guttene som hjalp henne med å få på seg det ryktet.

De er også grunnen til innvandringsproblemene. Grunnen til at vi slipper inn så mye rart er alle disse kjipe kvinnene i diverse offentlige institusjon som ønsker å få inn flere tøffe og spennende menn med store kjønnsorgan.

Slik sett er det i bunn og grunn kvinner som er skylden i alt som er galt. Kvinner blir nemlig aldri fornøyd. Dess rikere et land blir, dess enda mer vil disse kvinnene ha.

Hahaha, ja jeg ler godt av den påstanden der ja! hoho, den må jeg vise frem på neste vors til jentevennene mine, så vi kan le høyt alle sammen!

Men ja, dere har nok rett, vi er bare pengesultne, badboys-elskende, sminkedokker av noen snyltere hele gjengen, og vi ler bak ryggen deres, vi ler hele veien til banken.. livet er herlig!!

Lenke til kommentar
ååå, dakar mannen.. slutt og syt og ta ansvar for egne handlinger!! Dummeste jeg har hørt, "åå hjelp, der kommer de slemme kvinnfolka og tvinger oss til å kjøpe fine hus og biler, uff vi har det så fælt!"

Noe slikt som ansvar for egne handlinger finnes ikke, da man tross alt har liten kontroll over eget liv. Du har jo selv gitt natur skylden tidligere. Det er i mennes natur å forsøke å tiltrekke seg de mest attraktive hunnene gunst.

Ja, for det er jo ingen kvinnfolk som har pådratt seg gjeld pga mannfolk noen gang! åneeeida, det skjer jo aldri! Alle gutter er jo snille som et lam og ville da aldri falle dem inn å la jenta sitte igjen med unger, kredittkort-gjeld osv! Nei, det har vi ikke sett før nei..

Dette skjer svært sjelden. Det er nemlig i de aller fleste tilfeller kvinnen som drar fra mannen og ikke motsatt. Det er også mannen som må betale bidrag til kvinnen, og ikke motsatt. Med alle bidrag de får, så klarer kvinnen seg helt fint i Norge. Kvinnen sitter ikke igjen med ungene fordi menn ønsker det, men fordi kvinnene får rettsvesenets hjelp til å beholde dem.

Mhm, for vi vet jo alle at det er kvinnfolka her i verden som er bil interesserte! Slutt og skyld på hunkjønnet, den der går like mye på mannfolka.. om ikke mer.

Menn bruker kun mye penger på bil fordi kvinner vil at menn skal ha fete biler.

Vi elsker badboys, og dere elsker bitchete ludre. En kvinnelig renholder har ikke akkurat en rekke med gutter etter seg, og ikke kassadama på Rimi heller. PÅ den måten får gutta jentene til å oppføre seg ludrete!

Rent statistisk, så har faktisk kvinner med lav status lettere for å få tak i menn enn høystatuskvinner. Det kan dog være fordi høystatuskvinner aldri blir fornøyd uansett. Menn er nemlig i motsetning til kvinner ikke ute etter en partner med mye penger. Du har jo selv innrømmet at kvinner av natur er goldiggers.

Men ja, dere har nok rett, vi er bare pengesultne, badboys-elskende, sminkedokker av noen snyltere hele gjengen, og vi ler bak ryggen deres, vi ler hele veien til banken.. livet er herlig!!

En gang i fremtiden blir muslimer i flertall i Europa, og da er det slutt på moroa deres..... Da blir det menns tur til å bli lykkelige igjen da, og hvis norske kvinner fortsetter med bitche tendensene da, så blir de utsatt for en kjøkken ulykke.

Lenke til kommentar

Håhå, synd jeg ikke har tid til å svare deg.. det klør i henda ;)

Må stikke nå, skal ut å jakte på uskyldige mannfolk så jeg kan plyndre dem for all selvrespekt og verdi og spytte dem ut igjen når jeg har fått det jeg trenger..

Ja, og etter det skal jeg hente venninna mi på jobb! :D

I'll be back! Moahaha..

Lenke til kommentar

Morsom tråd, for en gangs skyld...

Dette er ikke akkurat noen ny problemstilling. Den var kanskje aller tydeligst når jeg var i "passende" alder. Altså for 30 år siden. Paradokset var tilstede overalt i samfunnet, men var kanskje tydeligst å se på en fredagskveld på Club 7, siden det var de radikale menn og kvinners vannhull. På den tiden lot en rekke menn seg besnære av kvinnenes rop etter den "myke mann". På klubbsju kunne man se eksemplarer av denne arten. De hadde fotformsko, strikkejakke og fullskjegg, og var mer enn klare til å flytte på landet og leve av økologisk mat og luft og kjærlighet, ta oppvasken og passe barn, diskutere imperialisme og kjenne på sine myke sider for den rette kvinnen. Problemet var bare at de aldri fikk den rette kvinnen, fordi hun gikk hjem med den første og beste drittsekken med BMW og råd til årgangsvin. Akkurat de samme typene som fikk sjans på vestkantbertene på byens diskoteker fikk sjans på SV-bertene på klubbsju. (De måtte bare skifte politisk standpunkt for kvelden...)

En av datidens feminister ble intervjuet om paradokset (husker ikke hvor), og hun svarte noe sånt som at "Menn skal da være myke for sin egen skyld, ikke for vår." Vel, vel. I takes two to tango, indeed...

I nærheten av gymnaset jeg gikk på var det et anarkistisk-lesbisk jentekollektiv. En av jentene der sa det kanskje best en gang jeg kom gående forbi med kvinnesaksmerke på jakka: "Der har vi en av de nyttige idiotene". Det fikk meg ikke til å slutte å være for likestilling, men det fikk meg til å slutte å gå med kvinnesaksmerker. ;)

Men nok om det. Nå må jeg opp å overbevise kona om at det er hennes skyld at jeg har motorsykkel og 10 gitarer...

Geir :)

Lenke til kommentar
En gang i fremtiden blir muslimer i flertall i Europa, og da er det slutt på moroa deres..... Da blir det menns tur til å bli lykkelige igjen da, og hvis norske kvinner fortsetter med bitche tendensene da, så blir de utsatt for en kjøkken ulykke.

Når du høyrer om "feministiske tenkjarar" som diskuterer om å "opne opp ekteskapet for fleire konstellasjonar", so blir eg skeptisk. Dette er ikkje berre snakk om å gjere ekteskapet tilgjengeleg for homsane, her er det fleirkoneri av alle typar som det dreier seg om.

That shit can backfire. Og dermed blir det opna for å la fleire kvinns dele på ein konserndirektør...

http://www.yeye.no/aktuelt/article1577392.ece

http://www.ungevenstre.no/debatt/sporsmal-...enstre/99415640

http://www.utrop.no/art.html?artid=5399&catid=6

Endra for å sette inn kjelder.

Endret av blackcurrant
Lenke til kommentar

It takes two to tango!

Så du sier at flertallet av dere er for inkompente til å oppnå noe selv?

Selv om det er mye tull i denne tråden så er det fanktisk mye sant her og. Kan dra mange paraleller her mellom ting jeg har opplevd og sett med damer og det skremmer meg noe Jævlig (med stor J).

Har sett mange damer/mødrer/jenter whatever som har fått den typiske jeg-må-ha-det-bedre-enn-naboen syndromet. Kjøper naboen ny bil, ja da maser kjærringa om større...

Nei... kvinner er nok ikke roten til alt vondt, men de liker faen å ha med en finger eller en neve med i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...