webmasterx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hei jeg kjøpte en pc fra komplett hp compaq 6715b. så når vi fikk den skulle det egentelig være 250 gb hardisk men når jeg ser på den viser den bare 42gb???? Er dette en skirve feil eller har jeg fått feil hardisk? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 sikker på du ikke har flere partisjoner ? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her kan du se harddiskoppsettet: Start > Run... (Kjør...) > diskmgmt.msc Lenke til kommentar
webmasterx Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Her kan du se harddiskoppsettet: Start > Run... (Kjør...) > diskmgmt.msc tusen takk 190 gb var utildelt:P Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg anbefale å lage en partisjon nr to med den resterende plassen. Da kan du enkelt formatere windows-partisjonen og bli kvitt alt rasket når du reinstallerer. (Vi vet alle at det kommer til å skje, det er bare et spørsmål om tid.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå