HammerBro Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kom over denne og synes at den var litt morsom. Fjerner ikke navn pga, det er hele poenget. Lager tråden for vietnamesere som bor i Norge. Er selv en vietnameser som ønsker å komme i kontakt med andre. Ser nesten aldri noen vietnamesere lengre. Hvor blir det av dere? Åssen kan du være vietnameser hvis du er han til høyre? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11600706 DJ Dark != Dj What. Synes at den var litt arti. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjønte ikke den . It's a case of mistaken identity Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dont get it.. Eneste jeg får opp når jeg trykker på linken er datasmurf som sier at "han kunne sutta på den når røyksuget blir for stort" ??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dont get it.. Eneste jeg får opp når jeg trykker på linken er datasmurf som sier at "han kunne sutta på den når røyksuget blir for stort" ??? Da er det noe galt hos deg. For jeg får opp DJ_dark sitt bilde Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Denne tråden husker jeg. :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Oisann, her var den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå