xersess Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Synes ikkje alle filmene hans er så gode, men den der som du linka liker eg godt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja mange som føler seg truffet her... Hehe! Elsker videoene hans. Så lenge siden jeg har sett de, husker ikke hvilken jeg likte best. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De to første filmene hans var ganske morsomme synest jeg, men etter det synest jeg det ble ganske dårlig. Det pekte egentlig mer mot at han selv var en fjortiss som ikke forstår seg på noen ting og trykker ned på ting han har missforstått og fordommer. Og ja dette er "so last year" forresten. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Én film funker, men han sier jo det samme hver eneste gang. Har litt inntrykk av at han føler seg veldig mye bedre fordi han akkurat har blitt 18 og da kan han med letthet sutre litt over alle småbarna. Nej, Otto Jespersen-monologer er det stort sett bare OJ som tar. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Og ja dette er "so last year" forresten. Og ja det er jo fra forje år hele opplegget. Endret 10. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes filmene er bra. Han treffer jo spikeren på hodet hver forbanna gang, og det er drøssevis med kommentarer av sinte fjortisser på videoene som hyler og skriker på at sånn er det ikke. Er ganske lenge siden jeg har sett de, men vet at den ene filmen er rævva, det er den med fjortisfylla eller noe sånnt, der hvor han er ute på fylla selv. Den er dårlig. Ellers er de andre ganske bra. Humret og nikket litt med hodet under hver av filmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå