Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg spesiell?

Kosedyret

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 17 år(Ble det i september) som enda ikke har debutert seksuelt. Jeg er veldig sikker på at jeg er heterofil, fordi jeg kunne ikke komme på tanken i tenne på gutter, og jeg har vært forelsket i mange jenter før, og det er faktisk ikke lenge siden en gang. Er jeg unormal som ikke har debutert enda? I tilleg er det en del flere ting. Jeg har det problemet at jeg ikke klarer å snakke til jenter jeg liker, av den enkle grunn at jeg ikke vil dumme meg ut. I tilleg er det jo mulig at jenten allerede har en type, og slike ting.

Mange venner av meg skylder faktisk på at det er fordi jeg ikke drikker alkohol og nekter å gjøre det. Jeg har et prinsipp som gjør at jeg ikke vil drikke før jeg er 18. Jeg har også en sterk mening om at jeg aldri vil ha min debutt i påvirket tilstand, og jeg vil ikke ha sex med henne når hun er påvirket. Jeg ser på dette som uverdig for henne, der hun ikke har full kontroll over situasjonen.

Takker for alle svar og synspunkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med det faktum at du ikke kunne hatt kontroll over situasjonen i påvirket tilstand? Er ikke det viktigere? :huh:

Aner ikke hvordan det er med gjennomsnittsdebutalderen når det gjelder seksualitet, jeg.. Men vil aldeles ikke kalle deg 'unormal'. Flott med sunne holdninger :D

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle du være unormal når du er ca litt under snittalderen for å ha debutert seksuellt når det gjelder gutter?

Tenk deg om, la oss si at 5 av dine kompiser debuterte når de var 15. Da må det være 5 stk som debuterte når de var 19 for at snittet skal holde seg på 17.

Konklusjon: Du finnes ikke unormal. Vær tålmodig.

Lenke til kommentar

Nei, det varierer helt fra person til person om hvor gammel man er når man debuterer..

Ifølge alle "seriøse" nettsider og sånt, og jeg er ganske sikker på at de har rett.

Også synes jeg du har gode prinsipper, fortsett med det!

EDIT: Enig med Alastor ;)

:)

Endret av BenAus
Lenke til kommentar

Vil si at du er litt spesiell, det er ikke mange som klarer å motstå drikkepress fra kamerater :p

men back to the case, du får ikke mer sex selv om du drikker, drakk som en idiot til jeg blei 20, hjalp fint lite :p

men det hjalp å bli kjent med ei litt dum og blond jente, prate en del med hu, for så å ha sex. Da i relativt edru tilstand. Sex i fylla er ikke så mye å skryte av.

btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer. Da er det bare å gå videre.

Btw, veit ike om det er sånn med andre, men det ble mye enklere å få seg noe etter første gangen, fikk litt bedre selvtillit og sånn,

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar

Er ikke noe krise dette her. Statistikken taler ikke mot deg foreløpig, og helt ærlig så synes jeg du skal drite i statistikken. Mangel på sex er ikke et større problem enn du gjør det til selv. Hvis du begynner for alvor å bekymre deg for at du blir for gammel til å debutere, så blir det hele mye vanskeligere enn det trenger å være. Selv drakk jeg ikke før fylte 18, og hadde ikke sex før fylte 20. Har ikke sett på dette som problematisk, det beste er å bare ta det som det kommer og ikke stresse.

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe som heter "normal" tid å debutere på i mine øyne. Ikke stress med det, det skjer når det skjer. Leser x antall innlegg på forumet om 15-16 åringer som syter og klager over at de ikke har debutert. Blir så dumt å høre på. Om du debuterer når du er 14 eller 34 er likegyldig for meg, du gjør det når du er klar :)

Personlig var jeg så sinnsykt nervøs for å ta steget til å debutere, faktisk mye mer nervøs enn dama tror jeg! Så bare ta det med tiden, det skal maaange år til før vi kan begynne å diskutere om det er normalt at du ikke har debutert!

Og btw, respekt for at du motstår drikkepress! Jeg sto imot en stund, men så plutselig var alle rundt meg begynt å drikke. Stå på! Du har sunne verdier :)

Lenke til kommentar
btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer.

Bare for å være pirken så er det ikke helt slik det fungerer ;) At en jente snakker til deg betyr ikke at hun er interisert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer.

Bare for å være pirken så er det ikke helt slik det fungerer ;) At en jente snakker til deg betyr ikke at hun er interisert.

Beklager.... interessert

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...