Kosedyret Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Jeg er en gutt på 17 år(Ble det i september) som enda ikke har debutert seksuelt. Jeg er veldig sikker på at jeg er heterofil, fordi jeg kunne ikke komme på tanken i tenne på gutter, og jeg har vært forelsket i mange jenter før, og det er faktisk ikke lenge siden en gang. Er jeg unormal som ikke har debutert enda? I tilleg er det en del flere ting. Jeg har det problemet at jeg ikke klarer å snakke til jenter jeg liker, av den enkle grunn at jeg ikke vil dumme meg ut. I tilleg er det jo mulig at jenten allerede har en type, og slike ting. Mange venner av meg skylder faktisk på at det er fordi jeg ikke drikker alkohol og nekter å gjøre det. Jeg har et prinsipp som gjør at jeg ikke vil drikke før jeg er 18. Jeg har også en sterk mening om at jeg aldri vil ha min debutt i påvirket tilstand, og jeg vil ikke ha sex med henne når hun er påvirket. Jeg ser på dette som uverdig for henne, der hun ikke har full kontroll over situasjonen. Takker for alle svar og synspunkter. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hva med det faktum at du ikke kunne hatt kontroll over situasjonen i påvirket tilstand? Er ikke det viktigere? Aner ikke hvordan det er med gjennomsnittsdebutalderen når det gjelder seksualitet, jeg.. Men vil aldeles ikke kalle deg 'unormal'. Flott med sunne holdninger Endret 7. oktober 2008 av Beges Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor skulle du være unormal når du er ca litt under snittalderen for å ha debutert seksuellt når det gjelder gutter? Tenk deg om, la oss si at 5 av dine kompiser debuterte når de var 15. Da må det være 5 stk som debuterte når de var 19 for at snittet skal holde seg på 17. Konklusjon: Du finnes ikke unormal. Vær tålmodig. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Nei, det varierer helt fra person til person om hvor gammel man er når man debuterer.. Ifølge alle "seriøse" nettsider og sånt, og jeg er ganske sikker på at de har rett. Også synes jeg du har gode prinsipper, fortsett med det! EDIT: Enig med Alastor Endret 7. oktober 2008 av BenAus Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei du er ikke unormal =) Ting kommer ganske så sikkert av seg selv egentlig=D Men vil jo si at alkohol faktisk hjalp meg en god del da... Fikk selvtilitta mi opp =) Så fikk jeg kvinfolk som bare det(i edru tilstand) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du er en gutt i din beste alder og ingen ting med deg er unormalt. Trenger du data for debutalder kan du se denne. Slik jeg leser den er snittalderen for gutter 17,5 og for jenter 17,1. Se også denne artikkelen. Tallene er fra 2002, men jeg tror ikke det har endret seg veldig mye. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Høres veldig bra ut. Noen som har noe tips for sjenerte gutter? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Start med ett hei å fortsett samtalen som du ville ha gjort med hvem som helst andre Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Vil si at du er litt spesiell, det er ikke mange som klarer å motstå drikkepress fra kamerater men back to the case, du får ikke mer sex selv om du drikker, drakk som en idiot til jeg blei 20, hjalp fint lite men det hjalp å bli kjent med ei litt dum og blond jente, prate en del med hu, for så å ha sex. Da i relativt edru tilstand. Sex i fylla er ikke så mye å skryte av. btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer. Da er det bare å gå videre. Btw, veit ike om det er sånn med andre, men det ble mye enklere å få seg noe etter første gangen, fikk litt bedre selvtillit og sånn, Endret 7. oktober 2008 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er ikke noe krise dette her. Statistikken taler ikke mot deg foreløpig, og helt ærlig så synes jeg du skal drite i statistikken. Mangel på sex er ikke et større problem enn du gjør det til selv. Hvis du begynner for alvor å bekymre deg for at du blir for gammel til å debutere, så blir det hele mye vanskeligere enn det trenger å være. Selv drakk jeg ikke før fylte 18, og hadde ikke sex før fylte 20. Har ikke sett på dette som problematisk, det beste er å bare ta det som det kommer og ikke stresse. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Respekt for å motså peer pressure, som Tetra nevnte. Hva normalitet angår er jeg 19 og kommer neppe til å debutere i overskuelig fremtid, så du kommer nok til å "beat me to it". Endret 7. oktober 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tull, jeg debuterte ikke før jeg var 25. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Finnes ikke noe som heter "normal" tid å debutere på i mine øyne. Ikke stress med det, det skjer når det skjer. Leser x antall innlegg på forumet om 15-16 åringer som syter og klager over at de ikke har debutert. Blir så dumt å høre på. Om du debuterer når du er 14 eller 34 er likegyldig for meg, du gjør det når du er klar Personlig var jeg så sinnsykt nervøs for å ta steget til å debutere, faktisk mye mer nervøs enn dama tror jeg! Så bare ta det med tiden, det skal maaange år til før vi kan begynne å diskutere om det er normalt at du ikke har debutert! Og btw, respekt for at du motstår drikkepress! Jeg sto imot en stund, men så plutselig var alle rundt meg begynt å drikke. Stå på! Du har sunne verdier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Var 19 da jeg debuterte. Så i mine små knappenålsøyne er du ikke unormal. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tror ikke du er sånn unormal freak som har mongo tanker. Men tror de fleste debuterer litt tidligere Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer. Bare for å være pirken så er det ikke helt slik det fungerer At en jente snakker til deg betyr ikke at hun er interisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 btw, det fungerer å si hei, hvis dama fortsetter å prate tlibake og holder samtalen i gang så er hu interisert, hvis ikke så får du bare en hei tilbake, uten noe mer. Bare for å være pirken så er det ikke helt slik det fungerer At en jente snakker til deg betyr ikke at hun er interisert. Beklager.... interessert Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Synes trådstarter har gode prinsipper, og en god holdning til sex, drikkepress og egne meninger. Og nei, du er ikke seint ute.. Spar deg heller til det kommer ei du liker godt eller noe Endret 13. oktober 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det irriterer man no jævlig når folk tror at det er en regel som sier at man må ha sex før man dør. Folk er jo desperate! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det irriterer man no jævlig når folk tror at det er en regel som sier at man må ha sex før man dør. Folk er jo desperate!Ville jo vært forstaaelig om det var for aa före genene videre, men naa for tiden er det "bare" sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg