Gå til innhold

Har jeg avrivd pec?

Anbefalte innlegg

Hei, la meg forklare det hele fra start, så kanskje bilde du ser blir litt mer klart.

På søndag trente jeg ganske tung bryst/rygg, og var også å trente på mandag. Da fokuserte jeg hovedsaklig på skuldre/triceps, men begynte det hele med å ta meg helt ut på dips. Merket at jeg fortsatt var sliten i brystet, men alt gikk meget bra. Treningsøkten ble også meget bra, men da jeg kom hjem å lagde meg middag å skulle ta litt tøyninger, merket jeg at høyre brystmuskel var utrolig sår (ikke støl-sår). Det er ikke akkurat selve muskelen som er fucka opp, men virker som det er selve festet til sternum, dypt i brystmuskelen, kanskje øvre del. Muskelen ser normal ut, og smerten er meget stor når jeg bruker visse deler av brystmuskelen. F.eks. så kommer smerten hvis jeg kun vrir overkroppen mot høyre ol... Noen som har forslag på hva dette kan være? Det merkelige er jo som sagt at jeg merket ingenting på treningen..... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, eller for de som så bildene av låret til han der Sigurd fyren i danseprogrammet på TV2 som fikk en muskelavrivning, så vet man ca. hvordan det skal se ut. Hvis du ikke har noe som ser ut som en blåflekk fra helvete (eller mer en rødflekk), så er det noe annet som har skjedd.

Er sikkert uansett en ide å ta det litt med ro med brysttreningen til det går over, er sikkert bare litt overbelastet, men det er ikke vits i å gjøre det enda værre med å kjøre på før det er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...