eriklovold Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) de som ikke vet hva hjeller er (kan godt hende de heter noe annet, vi kaller dem for gjeller ut på her hvertfall): de brukes til å tørke fisk på, enkelt og greit. her er et bilde av dem mens sola var på vei ned en stormfull dag. Endret 8. oktober 2008 av Lovold Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Uten at jeg er profesjonell bildekritiker, synes jeg det der er ett skikkelig bra bilde! Edit: Hmm, jeg har fått ny bakgrunn på pc'n..^^ Endret 8. oktober 2008 av BenAus Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 kjekt å høre, Ben andre innspill? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bra perspektiv, fine farger, spennende motiv. Det eneste jeg vil pirke på er at det er litt mye utbrent himmel. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fisken har gjeller og henger på hjell. Du sier det var en stormfull dag. Slik ser det ut også, du har fått frem dramatikken i skyene bra. Måten hjellene skråner innover i landskapet på fungerer også. Egentlig sitter jeg vel og sier mye av det samme som sn0dig. Jeg er halvveis enig med ham når det gjelder himmelen også, men faktisk fungerer det på et vis. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fisken har gjeller og henger på hjell. jeg skjønte det! faen så dum jeg er. takk for kommentarer, folkens vurderer å fremkalle dette bildet og henge det på veggen i hybelen min 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå