Gå til innhold

Sniktitt: Quantum of Solace (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg vet at James Bond i spill har en grei fortid pga. Goldeneye, men det er litt håpløst å ha ekte forventninger for slike lisensespill. Bedre å være positivt overrasket når det faktisk kommer gode spill i den kategorien... som Aliens vs. Predator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ganske skremt av hvor daarlig dette hoertes ut.

Goldeneye var faktiske en meget artig og underholdende opplevelse. CoD 4 ogsaa meget bra og utrolig action-stappet.

Casino Royale med Daniel Craig, etter min mening den beste James Bond siden SC og Goldfinger.

- Hvis de greier aa oedelegge denne muligheten er de mer enn bare talentloese.

Endret av maypenray
Lenke til kommentar

Jeg får aldri tak på om det er skribentens noe betente forhold til mr.Bond eller om spillet faktisk var dårlig.

Her veklser det mellom noe kritikk av hva vi faktisk vil høre om (spillet), og en masse totalt meningsløse meninger om hva James Bond er, selv om han sier veldig tydelig han ikke har sett en full James Bond film.

Var det ingen i Gamer redaksjonen som var bedre egnet til å ta for seg et slik historie bestemt spill?

En som faktisk har sett filmene vil jo ha en mye bedre forståelse av hva Bond fansen vil og ikke vil ha, mens ut fra denne personen er alt de ønsker å se en glatt Craig som leker mannsjåvensist.

 

Hva med å fokusere på å få frem det du er ansatt for og sikkert er flink til, og droppe komedie siden du ikke får til?

Lenke til kommentar
Jeg får aldri tak på om det er skribentens noe betente forhold til mr.Bond eller om spillet faktisk var dårlig.

Her veklser det mellom noe kritikk av hva vi faktisk vil høre om (spillet), og en masse totalt meningsløse meninger om hva James Bond er, selv om han sier veldig tydelig han ikke har sett en full James Bond film.

Hvis du kan peke på hvilke av mine meninger om hva James Bond er som er meningsløse, så hadde det vært til stor hjelp. :)

 

Jeg har ikke et betent forhold til James Bond, jeg prøver bare å være tydelig på at jeg ikke har noe særlig forhold til James Bond overhodet. Det betyr ikke at jeg ikke liker spionaction, eller at jeg ikke skjønner James Bond-stemningen, som både her og i f.eks. 007 Goldeneye er ganske påtagelig.

Lenke til kommentar

Hele avsnittet med, Spol tilbake og hva definisjonen av å være mann var litt meningsløst i mine øyne, men har lest artikkelen igjen, og innrømmer at min Bond fetish ble litt støtt første gang og at det ikke var så ille når den var lagt bort ;)

 

En ting jeg fortsatt lurer på ang. spillet er om de har inkludert bilkjøring?(Aston Martin :love:), og hvordan denne evt. blir?

Ut fra hva jeg kan forstå var det du så veldig fokusert på action elementet, men har du bestemt inntrykk av at spillet forblir en eneste lang skyteorgie gjennom det hele?

Mener jeg så et intervju med utvikler når spillet ble lansert som snakket om biljakter og masse variasjon.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Personlig bryr jeg meg meget lite om singleplayer historien. Jeg håper heller at flerspillerdelen kan måle seg meg goldeneye som jeg og mange kompiser storkoste oss med i gamledager. Jeg prøvde nylig en goldeneye-mod for HL2 men ble utrolig skuffet. Elendig.

 

Goldeneye er for meg kanskje det beste spillminnet til dags dato, og det er faktisk snakk om et spill for N64! Håper på en god flerspilleropplevelse men forbereder meg på skuffelse:)

Lenke til kommentar
– Det er et spill vi lager. Hvis fiendene dine hadde beveget seg helt realistisk hele tiden, og for eksempel ikke stadig tittet frem fra dekke, ville det ikke være like moro. Det vi gjør er at vi lager en perfekt fiendehjerne i begynnelsen – en som gjør alt riktig. Deretter begynner vi å justere ned her og der slik at det blir morsomt å spille mot denne fienden.

 

Dei har ein AI som for ein gangs skyld ikkje er stokk dum, men det blir kjedelig så då skraper dei ut alt som kan kallast hjerne? :whistle:

Lenke til kommentar
– Det er et spill vi lager. Hvis fiendene dine hadde beveget seg helt realistisk hele tiden, og for eksempel ikke stadig tittet frem fra dekke, ville det ikke være like moro. Det vi gjør er at vi lager en perfekt fiendehjerne i begynnelsen – en som gjør alt riktig. Deretter begynner vi å justere ned her og der slik at det blir morsomt å spille mot denne fienden.

 

Ok... Når jeg leste dette, var det toget gått. Og jeg hoppet av.

 

Helt ærlig! Hva slags produsent DUMMER ned AI'en med VILJE? De legger opp til at 10-12 åringer skal spille det! Hva med oss som er litt eldre, og kanskje ønsker... Tja, si det... EN UTFORDRING!!!

 

Det paragrafet der fikk meg til å miste troen på Treyarch eller hva de nå enn heter :thumbdown:

 

Lisensbaserte spill på sitt beste...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

AI'en i dette spillet var jo heller ikke noe å skryte av. Og jeg sier bare takk til utfordringer. Jeg kan vel tenke med de gjør AI'en i CoD 5 stokk dumme også, noe som ødelegger spillet for meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette spillet var definitivt ikke noe for meg.

 

Man blir maset på hele tiden!

"spring dit" "gjør ditt" "pass deg for datt" "let bak skapet"

 

Jeg mener det, noen i bakgrunnen klarer ikke å holde kjeft!

Som om det ikke var nok, skal det fortelles på store bokstaver på skjermen at du må ta dekning der og der og springe dit og dit.

 

 

Nei, dette var nesten flaut

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...