TST Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 I går kveld gikk den første Gullstikka-utdelingen av stabelen på Sentrum Scene i Oslo. Nærmere 300 mennesker var samlet til seminar, prisutdeling og fest og det ble delt ut priser i 13 ulike kategorier i går. I tillegg til de kategoriene og en ekstra folkets pris, ble Funcom hedret for sin innsats de siste årene. http://www.gamer.no/artikler/mars2003/gull...kkavinnere.html Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 helt ærlig så tror jeg ikke GTAVC hadde kunnet konkurrert med Splinter Cell... er ganske så enig i de fleste der, selv om jeg ærlig skal innrømme at jeg ikke har prøvd akkurat det Gubben og Katten-spillet... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 synes supermario var fjorårets beste konsollspel splinter cell var gørr....samma realistiske snikskytter opplegget er jo det 90% av dagens spel går ut på....greit at splinter cell er ein god del bedre...men eg er så møkka lei av den type spel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg