Brap Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Som overskriften sier. Hvilken kan jeg få til under 3k med musikkpadsa? Har ikke funnet nettside med oppgitte priser. Einaar. Endret 7. oktober 2008 av Einaar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De selger ikke i USA, kun europa. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De selger kajakk-hjelmer i USA. Men det er ikke noe å spare på å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan den skaffes billigere fra andre land en Norge da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 I Europa, tvilsomt. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Okei, da er den saken grei. Hvilken modell er å satse på? Vil helst ha en til rundt 2000-2500 med musikkpadsa Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Prøv de og se hvilken som passer best til ditt hode. Jeg har holdt meg til Trooper de siste årene, flotte greier. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trooper er kjekke saker ja. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hva ligger den på? Og hvordan er det me de musikkpadsa? Må de kjøpes utenom til 1000kr ? Må den cap'en også kjøpes udenom? Hvilke briller er å anbefale? Helst under tusenlappen. Veldig takknemlig for direktelink med pris Endret 7. oktober 2008 av Einaar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror den ligger på ~1500. Musicpads er jeg ikke sikker på. Ja, den "cap'n" må kjøpes separat. Oakley Crowbar er en god brille som det er mulig å få til under tusenlappen nå rett før sesongen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 cap'en som i skygge trenger du ikke kjøpe utenom da det er modeller med den på. Noen av de eldre trooper hjelmene er det heller ikke hull for den skyggen. Det er også kommet ut hjelmer med musikkpadsene inkludert, husker ikke pris på den men det var i overkant av 2000 kr.. Du kan jo se litt på sweet.no og se om det er noen butikker i nærheten av hvor du bor som har sweet.. kan sjekkes på sida demmers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå