filmaster Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 er dette mulig? tenker ikke på å dual SLI, men bare ha en skjerm til koblet til pcen.. er dette mulig? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hæ? skjønner ikke problemet dit :S Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg mener det at jeg har en pci express skjermkort inne i pcen nå, men vil sette inn et annet AGP-kort er det mulig å koble enda en skjerm til på dette? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det ble laget noen hovedkort med både PCIexpress-spor og AGP-spor like etter PCIe ble lansert. Du kan ikke bruke både PCIe og AGP-busen på slike hovedkort. Men om du trenger en skjerm til kan du jo bare sette i et PCI-kort, det går fint. Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det ble laget noen hovedkort med både PCIexpress-spor og AGP-spor like etter PCIe ble lansert. Du kan ikke bruke både PCIe og AGP-busen på slike hovedkort. Men om du trenger en skjerm til kan du jo bare sette i et PCI-kort, det går fint. er du helt sikker på det? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja. Jeg tror også du vil ha store problemer med å få tak i et slikt hovedkort i det hele tatt da de ikke har blitt produsert på noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå