Exxia Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på om det finnes noen norske/skandinaviske insurgency klaner? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror ikke det, men kunne tenkt meg å spilt casual på det Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror ikke det, men kunne tenkt meg å spilt casual på det Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på det jeg og. Spilt en del i det siste. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde jo vært kult å fått til en. Er det noen som er interesert i å starte en? Selv, så er jeg ikke så inn for å lage en selv. Føler at jeg er -litt- for ung for å lage en klan. Men om noen andre her lager, skrik ut. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fett, har autoreload på Opera tror jeg Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Fett, har autoreload på Opera tror jeg Posta du feil, eller?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, han forklarte hvorfor han spammet tråden med det samme svaret tre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå