Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sky Link hos 3dfxcool

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe dette panelet, er det noen som har testet det?

Jeg likte spesielt godt at det var volumkontroll i front. Bra visst man skal spille med hodetelefoner og må stille volumet. Trasig å måtte gå ut i windows.

Er det lange ledninger for tilkobling av usb og lyd? Hvordan kobles usb til? Via portene på baksiden eller kontakten på hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok med usb'n men d jeg er mest ute etter er uttak for lyd og volumkontroll. Uttak for lyd er ikke noe problem å lage selv men jeg har null peiling på elektronikk og lodding så det er greit å få den volumkontrollen ferdig laget.

Men det var ikke sånne "gjør det selv" svar jeg var ute etter.

Er det noen som har dette selv og kan anbefale det?

Lenke til kommentar

Postet en tråd om volumkontroll på Elektronikk. Der fikk jeg en link som forklarte det veldig bra. Det du trenger er en variabel motstand og litt ledninger. Gå til http://www.elfa.se/no, Motstandere->Potensiometere->Panelpotensiometere. Der har de både singel (en for hver kanal) og dobbel (en for begge kanalene), som koster 15 og 30 kr. Som knott kan du bruke om trent hva som helst det går ann å borre et hull igjennom.

Eller så kan du kjøpe en sånn ledning med volumkontroll på på Claser'n, koster nok ikke mer enn 20 kr eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...