Robocoop Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva skjer når den endelige versjonen kommer? Må det innstalleres upgrade på nytt? ATI proprietær driver mangler under system> adm >HW drivers. Er dette en bug som er verdt å melde fra om? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du trenger ikke installere pånytt. Alt blir oppdatert etterhvert. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ja, det kommer stadig upgrades åpenbart. Nå har jeg fått 2.6.27-6. Hvor mye ny hardware støtte vil det bli, forresten. Det er vel begrenset hva man kan ta med......? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er nok en god del flere kort som er støttet i den nye kernelen. F.eks. mitt Intel 5300 er støttet i 2.2.26.x, men ikke i tidligere kernler. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Som jeg har nevnt tidligere er Ubuntu 8.10 forbi feature freeze, noe som innebærer at det ikke vil bli lagt til nye drivere, programmer eller annen funksjonalitet, det fokuseres på å rette feil. Dersom det er en bug som hindrer drivere å bli benyttet kan det være at det blir fikset da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå går vel drivere på de som ligger i kernelen. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 På de officielle sidene står det beta with community support only ang 8.10. Nå var det kubuntu jeg så på,der har dem kde4 som hadde vart greit å ha men...blev til at jeg laster ned 8.04.1-iso´n med kde3,ikke kutting edge men trur det blir stabilere, greit uansett å se deres synspunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå