hallelaja Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Her kan man altså diskutere berensk rap, eller bare Norsk rap vist du vil. Lag gjerne lister med artister som du liker godt. 1 AKERON 2 SHIFT OG JAVE 3 KEEM ONE 4 FREDDY 5 GEST skulle ønske jeg kom på flere IKKE BEGYNN OG SNAKK OM HVORDAN MAN SKAL LASTE NED MUSIKK ULOVELIG DA BLIR DETTE EMNE STENGT!!! ikke diss andres musikksmak eller enkelte artister, det er sånn passe umodent og teit. Endret 9. oktober 2008 av hallelaja Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis det er noe rapp jeg har ovenfor bergensere, og i og for seg norske, er det vel Spetakkel, som jeg hørt endel på radioen for et par år siden, når jeg var i Bergen. Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Spetakkel e bra det, men de har jo lugget opp for flere år siden nå. Så begynner å bli littegranne lei av låtene deres, selv om de er kjempebra da xD Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Rap er teit. Norsk rap er nitrist. Og rapping på bergensk er bare tragisk... men det er jo underholdende på et komisk vis da. Damned posers Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) 3 KEEM ONE Når ble Keem One bergenser? Spetakkel er dårlige greier, men i Bergen har man en fyr ved navn Lars Vaular, som er en av landets mest lovende rappere. Jeg syns ikke at han helt har fått ut potensialet sitt ennå, men jeg tror det nye albumet som skal komme kan bli godsaker. Her er en video han lagde i fjor: Endret 8. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kan ikke du over bare lese hva som står da?? takker for tipset, han Lars var flink han Endret 8. oktober 2008 av hallelaja Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 The Afeeliated (Ivy league og Bishop) Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) "Tiern og Lars" og "Jonny Bayer" er ganske digg. Har ikkje høyrt så mykje anna Endret 10. oktober 2008 av Tygg3n Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Area er ganske bra.. Lars fungerer. Action Man.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 bVg og Ulovlig er bra..men de er ikke fra Bergen, men Stavanger. http://uhort.no/artist/bVg http://uhort.no/artist/ulovlig Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Bighead fra bergen eier, og Mr Elling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå