Kani Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Må kjøpe ny stasjonær pc. Den gamle har tatt kveld. Jeg bruker den i all hovedsak til tekstbehandling, surfing på nettet, brenne ut filmer osv. Spiller nesten aldri. Jeg vil ha en pc som er stille. Den jeg har nå bråker som f... Viften går hele tiden. Sinnsykt irriterende når man sitter og jobber. Noen som kan peke ut en ferdig-pc til meg? prislapp: rundt 4000. Trenger egentlig bare maskinen, men er det et tilbud med skjerm er ikke det dumt heller. Har en 19" crt nå, så den kan vel egentlig byttes ut. Er så lei av å lete rundt. Har vært på elkjøp og ekspert, men har egentlig ikke lyst å kjøpe maskin der. Tror man får noe bedre her på nettet. Hvertfall til en bedre pris. Takk for tips, folkens. Endret 7. oktober 2008 av Kani Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ville sett på denne pcen: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....549693%3bfl%3a0 Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm... litt usikker. Står ikke hvor kjapp brennern er, heller ikke hvor mange ghz prosessoren er på. Skulle også ønske at harddisken var på 7200rpm, ikke 5400.. Men et godt forslag. Takk. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 2.5" hardisk er mer stillegående enn 3.5". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan også vurdere dette kabinettet fra NZXT. Undertegnede har dette selv og kan anbefale det på de sterkeste. Kabinettet har støydempende matter på hele innsiden, men det er forsatt kjølig. Også meget robust og nesten helt fritt for plast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå