Gå til innhold

BK: Lamborghini Gallardo


fcuk_IT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et pent bilde, men litt for lite i bunn. Dropp også rammen.

 

Er det en du så eller kjenner du sjåføren?

Du burde i såfall gjøre mer ut av dette, evt sende han til trondheim så jeg får en skikkelig bil å fotografere.

 

Jeg har tatt en drøss med bilder av bilen for eieren, dette er en av de jeg legger ut på nettet, mange forblir på privat hånd.

 

Rammen dropper jeg ikke på de små versjonene - i full oppløsning har de dog ingen ramme.

 

Med tanke på komposisjonen er jeg enig i at den er litt tynn i bunn, desverre ble det til at jeg ikke fikk med mere asfalt, ergelig i grunn.

Lenke til kommentar
Dette hadde vært superbra hvis du hadde satt deg på huk og ikke fått med noe av taket.

 

Alikevel et kjempefint bilde, med perfekt bakgrunn for en rå bil ;)

 

Spot on!! Jeg skulle nok fått til å vise den mere i profil.

 

Når det er sagt, dette er det bilde jeg er mest, men samtidig minst fornøyd med, det var derfor jeg postet det her. Lokasjonen er bra, men komposisjonen bommet jeg på.

 

Kanskje jeg skal replikere litt asfalt, skal prøve litt når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

For trangt for meg, men det er en fin bakgrunn. Fin bil også. Jeg har et par bilder av en helt make fra Cannonball 8000 i 2005.

 

Hvorfor du insisterer på den støgge rammen på små versjoner er fjor meg vanskelig å forstå, men "logoen" i nederste høyre hjørne er et enda større mysterium. Du får ha meg unnskyldt, men det er en skikkelig dårlig ide. Et bilde av et Nikon-kamera? Fjern det, for bildet er langtfra så dårlig at det ikke tåler å vises frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...