Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Et pent bilde, men litt for lite i bunn. Dropp også rammen. Er det en du så eller kjenner du sjåføren? Du burde i såfall gjøre mer ut av dette, evt sende han til trondheim så jeg får en skikkelig bil å fotografere. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Et pent bilde, men litt for lite i bunn. Dropp også rammen. Er det en du så eller kjenner du sjåføren? Du burde i såfall gjøre mer ut av dette, evt sende han til trondheim så jeg får en skikkelig bil å fotografere. Jeg har tatt en drøss med bilder av bilen for eieren, dette er en av de jeg legger ut på nettet, mange forblir på privat hånd. Rammen dropper jeg ikke på de små versjonene - i full oppløsning har de dog ingen ramme. Med tanke på komposisjonen er jeg enig i at den er litt tynn i bunn, desverre ble det til at jeg ikke fikk med mere asfalt, ergelig i grunn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er lov å legge på asfalt, det er ikke et doku. bilde Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du burde i såfall gjøre mer ut av dette, evt sende han til trondheim så jeg får en skikkelig bil å fotografere. Det synes jeg ikke, den står helt fint der den står - hvis det er i Nydalen da. Jeg ser ned på denne plassen fra kontorvinduet mitt Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette hadde vært superbra hvis du hadde satt deg på huk og ikke fått med noe av taket. Alikevel et kjempefint bilde, med perfekt bakgrunn for en rå bil Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette hadde vært superbra hvis du hadde satt deg på huk og ikke fått med noe av taket. Alikevel et kjempefint bilde, med perfekt bakgrunn for en rå bil Spot on!! Jeg skulle nok fått til å vise den mere i profil. Når det er sagt, dette er det bilde jeg er mest, men samtidig minst fornøyd med, det var derfor jeg postet det her. Lokasjonen er bra, men komposisjonen bommet jeg på. Kanskje jeg skal replikere litt asfalt, skal prøve litt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Likte bildet, og ikke minst bilen, veldig godt Men som sagt tidligere hadde det blitt tøffere om du hadde gått litt lenger ned og ikke fått med taket.. Det er min mening hvertfall Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Se her ja, hvis man leter, så finner man, et noe bedre utsnitt. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det likte hvertfall jeg bedre enn det første Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er nok for trangt... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skulle hatt litt mer luft foran og bak, men mest foran for å få med skyggen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For meg virker det som om bile burde stått andre veien da lyset kommer fra den siden, blir også distrahert at bakgunnen ikke er helt rett. Ellers er det meste blitt sagt. Hawt bil........... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For trangt for meg, men det er en fin bakgrunn. Fin bil også. Jeg har et par bilder av en helt make fra Cannonball 8000 i 2005. Hvorfor du insisterer på den støgge rammen på små versjoner er fjor meg vanskelig å forstå, men "logoen" i nederste høyre hjørne er et enda større mysterium. Du får ha meg unnskyldt, men det er en skikkelig dårlig ide. Et bilde av et Nikon-kamera? Fjern det, for bildet er langtfra så dårlig at det ikke tåler å vises frem. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 sorry mac. må si meg enig med PM og zodz her gitt. Jeg kunne også tenk meg å se mer luft rundt bilen og en mye lavere vinkel. Ellers ser det ganske bra ut. liker bakgrunnen, fargespillet mellom bilen og planten sammen med den tøffe muren. Røfft og tøfft som bilen også er Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja for Zodz og PM var de første til å påpeke det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja for Zodz og PM var de første til å påpeke det Du er for ung til å tillegges betydning, Marius. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Oh, you just wait and see... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du blir jo heldigvis eldre med tiden du også. Tiden er det ultimate demokrati. Ingen unnslipper den, he he he. Om 25 år er du skallet osv. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ok, siste mulighet, nå har jeg ikke flere fra denne vinkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå