Fred7555 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, måtte levere PC'en på service, så har fått en laptop med Vista Home Basic 32-bit til låning, men skriveren funker ikke. Når jeg innstalerer med CD'en, blir alt innstalert, men når den skal "Detecte the printer" funker det ikke, men all software osv. blir innstalert, bare PC'en ikke får kontakt med skriveren. Har en "Dell photo All-inn-one printer 942" Takker hvis noen har en løsning på dette Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Prøvde den nå, akkurat likt. Alt blir innstalert helt fint, når det står "plugg USB'en til", plugger jeg den til, og alt funker, og blir innstalert. Men når jeg f.eks. går på kontrollpanal->skrivere, og tar på "Skriv ut en test-side" får den ikke kontakt, eller når jeg skal skrive ut en side på Word. Funket helt fint med XP, men ikke her. Setter pris på hjelpen Endret 7. oktober 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm.. og du har gått igjennom "troubleshooting" i manualen? Manual (PDF) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå