Gå til innhold

Skriver får ikke kontakt med PC'en


Anbefalte innlegg

Hei, måtte levere PC'en på service, så har fått en laptop med Vista Home Basic 32-bit til låning, men skriveren funker ikke.

 

Når jeg innstalerer med CD'en, blir alt innstalert, men når den skal "Detecte the printer" funker det ikke, men all software osv. blir innstalert, bare PC'en ikke får kontakt med skriveren.

 

Har en "Dell photo All-inn-one printer 942"

 

 

Takker hvis noen har en løsning på dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde den nå, akkurat likt.

 

Alt blir innstalert helt fint, når det står "plugg USB'en til", plugger jeg den til, og alt funker, og blir innstalert.

 

Men når jeg f.eks. går på kontrollpanal->skrivere, og tar på "Skriv ut en test-side" får den ikke kontakt, eller når jeg skal skrive ut en side på Word.

 

Funket helt fint med XP, men ikke her.

 

 

Setter pris på hjelpen :)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...