Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Dette er blir vel en såkalt bump. For jeg lurer fortsatt på om noen har andre meninger om leksevanene. Jeg kan i nødens tilfelle høre på litt bakgrunnsmusikk men det vil føre til at jeg tar meg litt gode pauser av og til for å høre på teksten (men da er spørsmålet igjen. Er det smart med disse pausene slik at man får et pusterom ?) Lurte litt på dette også. Endret 13. oktober 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjør lekser når jeg føler at jeg kan få noe ut av leksene, når jeg ikke er helt sikker på stoffet, etc. Jeg pleier nesten alltid å høre på musikk, men helst instumental og litt repetiv (chillout osv), slik at ikke musikken drar vekk for mye konsentrasjon. Daumetall og lekser er en heller dårlig kombo Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Daumetall? Skjønner godt at du ikke hører på musikk som tar for mye oppmerksomhet. Stor sjangse for å miste det musikken var ment til å gjøre igjen da. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) hei, jeg hører altid på musikk når jeg gjør lekser, helst instrumental, så slipper man å konsentrere seg om teksten, med litt høy lyd må ha det opplyst i rommet. middagslukt ødelegger konsentrasjonen noe voldsomt. og av en eller annen grunn liker jeg å sitte på gulvet å gjøre lekser. =) Endret 13. oktober 2008 av tommybolla Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Sitte på gulvet? Det må jeg prøve når jeg skal gjøre norsk leksene. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 d er ikke så veldi behagelig akkurat.. men jeg har ikke pult/stol eller bord på rommet.. og på kjøkkenet får jeg ikke lov å ha høy musikk =/ Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sitte i senga med laptop på fanget Lenke til kommentar
zpug Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 d blir man jo steril av xD jør d.. men i matte f.eks må man jo skrive i boka og da må jeg ha hardt unnerlag Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det har blitt lite lekser på meg i det siste, men når jeg gjør det, er det i senga med en laptop mens jeg hører på musikk. Musikken varierer med humøret. Er alltid på msn. d blir man jo steril av xD jør d.. men i matte f.eks må man jo skrive i boka og da må jeg ha hardt unnerlag Vi gjør all matten vår i SN på pcen Lenke til kommentar
zpug Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 går på ungdomskolen enda så jeg må skrive i bøker =/ det er tragisk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) går på ungdomskolen enda så jeg må skrive i bøker =/det er tragisk Jeg går på VGS og må også skrive i bøker , men synes det er helt greit egentlig siden jeg tror jeg gjør oppgavene raskere med å skrive. Endret 13. oktober 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 d blir man jo steril av xD Pyttsann Er forresten bare varmen fra dataen som er skadelig, da testiklene blir varmet opp, så hvis man passer på å holde det "godt ventilert" burde det gå bra Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 d blir man jo steril av xD Pyttsann Er forresten bare varmen fra dataen som er skadelig, da testiklene blir varmet opp, så hvis man passer på å holde det "godt ventilert" burde det gå bra Har hørt at WLAN også skal ødelegge sædkvaliteten, men dette er jeg ikke sikker på (var læreren min som sa det). Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 mja, da er nok mobiler mye farligere ... =) WLAN har veldig kort radie, så regner med at det ikke er samme styrke på signalet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 No off topic please. Greit at dere diskuterer sæd kvalitet. Er ikke det. Men tråden er jo ment for noe annet. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 d blir man jo steril av xD Pyttsann Er forresten bare varmen fra dataen som er skadelig, da testiklene blir varmet opp, så hvis man passer på å holde det "godt ventilert" burde det gå bra Har hørt at WLAN også skal ødelegge sædkvaliteten, men dette er jeg ikke sikker på (var læreren min som sa det). Meget mulig, men jeg bruker kabel, så det er null stress. On topic: Jeg tror internett er mer forstyrrende enn jeg egentlig ønsker. Har hendt mange ganger at jeg har sost bort flere timer på å surfe på internett, når jeg egentlig skulle ta en pause fra leksene. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Det du sier er at Pauser kan føre til at det er vanskelig å få opp konsentrasjonen igjen og fortsette. Hadde nettop et lite forsøk med en elev. Som fint klarte å ta opp konsentrasjonen igjen. Men ut ifra dette ser det ut til at det avhenger veldig mye fra person til person. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når jeg bare "gjør unna" innleveringsoppgaver i stoff jeg kan godt, kan jeg fint høre på musikk, se på "Family Guy" eller sitte på Facebook samtidig. Det er ingen problem. Når jeg skal lære meg nytt stoff, f.eks. har jeg slitt en del med trigonometri, må jeg legge alt annet til sides. Faktisk har det hendt at jeg har sittet på skolen etter skoletid, eller på biblioteket å gjort lekser - for da slipper jeg alt maset hjemme, med kamerater som ringer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå