L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg venter i spenning på at noen skal prate drit om den rødgrønne regjeringen Vel... At de gjør noe riktig året før det er gjenvalg stryker -ikke- ut de tre årene føre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg venter i spenning på at noen skal prate drit om den rødgrønne regjeringen Klart jeg kan!. Dette er helt åpenbart valgfelsk fra SV, de satser sikkert på at helt gjeng med dataglade ungdommer i 17-18 årsalderen skal stemme SV til neste år. Er ikke så vanskelig å gjennomskue. Dette er jo en liten fille sak uten noen praktisk betydning, som de kan tjene mange stemmer på. Det verste av alt er at alle konsulentene til 1000,- kr timen eks. mva. som de rød-grønne leide brukte 5-6 måner på å komme fra til dette. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg venter i spenning på at noen skal prate drit om den rødgrønne regjeringen Det kan en alltids gjøre, men det er vel litt off-topic i denne tråden.... Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kommer aldri til og stemme så lenge siv lever... Bare hvis det ser ut til at hun kommer til å vinne noengang, og da seff imot.. Men jaja greit dette her, litt innlysende, men alltid greit å ha på papir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg venter i spenning på at noen skal prate drit om den rødgrønne regjeringen Det kan en alltids gjøre, men det er vel litt off-topic i denne tråden....Hvorfor skal det være Off-Topic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå