Dahl Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Regjeringen har presentert et lovforslag som vil gi alle datatreff fritak for moms. Les mer Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 som sagt før SUCCESS. men medaljen har en bakside. arrangøren får ikke momsfradrag på innkjøp av utstyr. Da vil jeg tror at billetten er nødt til å bli noe dyrere. MEN... det fikser vi Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Latterlig at dette skal unntas fra MOMS. Det betyr bare at andre skatter og avgifter øker. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Latterlig at dette skal unntas fra MOMS. Det betyr bare at andre skatter og avgifter øker. Finnes det 1 ting blandt norsk ungdom som er kultur idag så er det data. At et dataparty skal slippe å betale moms ser jeg på som en selvfølgelighet, heldigvis fikk regjeringen også opp øynene. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 som sagt før SUCCESS. men medaljen har en bakside. arrangøren får ikke momsfradrag på innkjøp av utstyr.Da vil jeg tror at billetten er nødt til å bli noe dyrere. MEN... det fikser vi Det får man jo uansett ikke når man ikke har innkommende mva, så det burde ikke gjøre noen forskjell... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gode nyheter! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) This was a triumph. I'm making a note here: HUGE SUCCESS. It's hard to overstate my satisfaction. Endret 7. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sammen er vi sterke, Nordmenn er altfor dårlige til å si ifra. Dette er et bevis på at det nytter. Stor takk til dem som har gått i bresjen her! Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Yeah regjeringen fikk øynene opp hmm.. noen som vet når forumene of hjemmesida til TG 09 kommer opp? (eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg?) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Med tanke på hva annet av kultur staten bruker penger på, så må jeg si jeg støtter forslaget. Dette vil komme mange til glede, muligens flere enn den haugen med marmor i Bjørvika til det mangedobbelte. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) This was a triumph.I'm making a note here: HUGE SUCCESS. It's hard to overstate my satisfaction. ^ Dette er flott! Endret 7. oktober 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 det var jammen på tide Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) fordi jeg ble så glad skal jeg bruke 10 sekunder av livet mitt på noe ubrukelig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: :!: Endret 7. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ja dette var jo gode nyheter.. men er du blandt de mange pc spill inntreserte som også er glad i cola (som de fleste er) må du regne med å gå i tap.. drikk uten alkohol skal gå opp med hele 61%!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ja dette var jo gode nyheter.. men er du blandt de mange pc spill inntreserte som også er glad i cola (som de fleste er) må du regne med å gå i tap.. drikk uten alkohol skal gå opp med hele 61%!!!! Hvor i all verden har du det tallet fra? Du er HELT på jordet! edit: For å være mer spesifikk så skal AVGIFTEN på sukkerholdig drikke uten alkohol økes med 61%. Eller 1,03 kroner per liter. Fra 1,68 kr/liter til 2,71kr/liter STOOOOR forskjell. Endret 7. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ja dette var jo gode nyheter.. men er du blandt de mange pc spill inntreserte som også er glad i cola (som de fleste er) må du regne med å gå i tap.. drikk uten alkohol skal gå opp med hele 61%!!!! Hvor i all verden har du det tallet fra? Du er HELT på jordet! edit: For å være mer spesifikk så skal AVGIFTEN på sukkerholdig drikke uten alkohol økes med 61%. Eller 1,03 kroner per liter. Fra 1,68 kr/liter til 2,71kr/liter STOOOOR forskjell. ååååååååååja, det var derfor ingen tok det så tungt.. xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg venter i spenning på at noen skal prate drit om den rødgrønne regjeringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå