d'espresso Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trenger tregt nett til å spille et presisjonsspill. Det vil si at jeg vil at det skal gå saktere, for å klare spillet bedre.. Litt bak-vendt land dette her, men noen som vet en enkel metode? Lenke til kommentar
jeantea Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trenger tregt nett til å spille et presisjonsspill. Det vil si at jeg vil at det skal gå saktere, for å klare spillet bedre.. Litt bak-vendt land dette her, men noen som vet en enkel metode? last ned en torrent og la utlinja di bli overkjørt med opplastning.. pleier å ta kværken på ca alt XD Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir det ikke bare hakkete da? Du får vel ikke en jevn flyt, som jeg antar du ønsker å oppnå? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har lurt på det samme. Vet at noen får det til når dem ska spille spill som etc: "Jetman" (Fly så langt som mulig uten å treffe klosser) Skal visst være veeldig enkelt når ting går seint. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje begrense båndbredden i modem/ruter? Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 tidligere(for 4-5 år siden) brukte jeg et program som het netlimiter. der kunne man begrense inn/ut for hver enkel prosess som kjørte i windows. du kan forsøke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå