Speik Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vil gjerne ha kommentarer og kritikk, både på det musikalske og det tekniske. Laget på Pro Tools LE, med diverse softsynths og Roland TD6KW digitalt trommesett. link Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Synes det var stilig eg! Ikkje heilt tiptop lyd (kanskje litt midi-aktig av og til), men uansett ikkje så verst. Liker veldig godt den litt spesielle trommerytmen, og ellers det andre instrumentbruket. Orgelet som begynner cirka 1:35 synes eg muligens går nokon tempo for seint. Men eg likte det som sagt godt, litt Floyd og Camel inspirert? Endret 7. oktober 2008 av xersess Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har mye igjen på den tekniske siden, ja. Og lydene er fra medfølgende/gratis software synths, så det er ikke akkurat high-end. Du har helt rett når det gjelder inspirasjonskilder Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Absolutt ikke dårlig. Kul kombo med trommer og synth. Kult på slutten når pling-pling-plingen kom Enig med xerxess angående orgelet. ^^ Stå på, Toreboy. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Likte også veldig godt outroen med "pling-plingen". In Flames har foresten også ein sang som heter Dreamscape. Din var mykje betre dog! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, bedre enn In Flames og greier ^^ Alan Parsons har også en låt ved navn Dreamscape, var der jeg fant tittelen. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror det hadde blitt veldig bra om du slengte på en haug med reverb på den/de synthene du åpner med, samt delay eller reverb på klokkespillet. Sånn som det er nå er akustikken litt tørr, mens ambient ofte kan ha veldig stor hallklang. Tror også trommene burde vært litt sterkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå