Gå til innhold

World Explorer @ lvl 20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha explora 23 soner er jeg nå level 9,5.

Gikk veldig fort frem til level 5-6, men nå er forskjellen mellom exp pr level og exp jeg får fra exploring begynt å øke betraktelig. Ser derfor foreløpig ut som jeg kommer til å ende rundt 18-20 når jeg er ferdig med hele verden inkl. northrend.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Liker å ta på meg litt syke utfordringer og nå som WOTLK implementerer achievements har jeg bestemt meg for å bli den første (og eneste?) World Explorer under level 20!

Har startet en night elf druid på en PvE server. Night elf pga Wisp Spirit og druid for å få noen basic spell til å heale meg selv. Og PvE server for å slippe å bli drept alt for mye...

Så langt har jeg vært gjennom følgende soner: Teldrassil, Darkshore, Azuremyst Isle, Bloodmyst Isle, Dun Morogh, Loch Modan, Elwynn Forest, Westfall, Redridge Mountains, Duskwood, Deadwind Pass, Blasted Lands, Swamp of Sorrows, Stranglethorn Vale og har nå begynt på The Barrens. Er nå på level 7 og da er 100% av exp'en fra exploring. Satser på å klare meg hele veien uten et eneste exp fra annet enn exploring.

For å kunne ha litt penger til healing spells, flight paths osv har jeg tatt opp herbalism og plukker med meg det jeg finner av blomster på veien.

For de mer utilgjenngelige områdene i f.eks. outland satser jeg på å kunne bestikke en warlock som kan summone med rundt omkring.

Det jeg lurer på er om det er noe områder som vil være helt umulig for meg å nå, selv med summoning og alle mulig andre triks? Finnes det noen områder som f.eks. krever en viss rep eller level for å komme til?

I så fall hadde det vært greit å få vite dette nå før jeg sløser vekk alt for mye tid på dette prosjektet.

Hvordan gikk dette prosjektet egentlig?

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å komme til Icecrown, Storm Peaks og kanskje Sholazar Basin uten å være lvl 77 og ha flying mount. Hvertfall Icecrown kan man ikke summones til om man ikke er lvl 77. Jeg har allerede prøvd dette da jeg ville ha Ebon Blade tabarden på en av mine twinks. Det lot seg ikke gjøre.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å komme til Icecrown, Storm Peaks og kanskje Sholazar Basin uten å være lvl 77 og ha flying mount. Hvertfall Icecrown kan man ikke summones til om man ikke er lvl 77. Jeg har allerede prøvd dette da jeg ville ha Ebon Blade tabarden på en av mine twinks. Det lot seg ikke gjøre.

Summon til toppen av Storm Peaks

Slowfall

???

Profit

Lenke til kommentar

Jeg ser at posten min var litt dårlig formulert ja. Jeg kom i etterkant på at man må gjøre quests for å få tabarden, så det var utenfor rekkevidde uansett.

Det jeg gjorde, var å snakke med en Warlock i Icecrown. Jeg ville få han til å summone meg, men dette gikk ikke. Hvordan folk får til å komme seg dit på lavere level enn 77 vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

hehe. artig prosjekt detta :) gleder meg til å høre hvordan det går. ang northrend, så er Icecrown det eneste stedet du ikke kan bli summonet til.. menneh.. som grendel sa, toppen av storm peaks eller scholazar, slow fall pot?

Lykke til i allefall :D Allier deg med 3 stykker, en kriger, en prest og en rawrlock, så kan du bli summet overalt :)

Lenke til kommentar
Hvordan gikk dette prosjektet egentlig?

Denne er dessverre lagt på is da prosjektet (ikke helt uventet) ble ufattelig kjedelig etter hvert...

Har tatt en foreløpig pause på level 9, men Kalimdor 80% ferdig og Eatern Kingdoms på 40%. Men er godt mulig jeg tar denne frem igjen etter hvert.

Lenke til kommentar

Vil like å se hvordan det går med exploring av Icecrown når den tid kommer, om det ikke er mulig med warlock summons der så er man veldig dårlig stilt. Skulle likt å se en level 10 vandre over feltene som huser flere titals scourge :)

Lenke til kommentar
Vil like å se hvordan det går med exploring av Icecrown når den tid kommer, om det ikke er mulig med warlock summons der så er man veldig dårlig stilt. Skulle likt å se en level 10 vandre over feltene som huser flere titals scourge :)

Ny rekord i aggro range...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...