zennox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 du vil vel dinge iløpet av prosessen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Derfor han skriver lvl 20. Han starter på lvl 1, men håper at han ikke får for mye xp for exploringa. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Etter å ha explora 23 soner er jeg nå level 9,5. Gikk veldig fort frem til level 5-6, men nå er forskjellen mellom exp pr level og exp jeg får fra exploring begynt å øke betraktelig. Ser derfor foreløpig ut som jeg kommer til å ende rundt 18-20 når jeg er ferdig med hele verden inkl. northrend. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 kommer man inn i northrend før man er 68? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sikkert samme som Outland. Kan ikke hoppe igjennom The Dark Portal før du er 58, men du kan summones eller bruke mageportal. Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Liker å ta på meg litt syke utfordringer og nå som WOTLK implementerer achievements har jeg bestemt meg for å bli den første (og eneste?) World Explorer under level 20! Har startet en night elf druid på en PvE server. Night elf pga Wisp Spirit og druid for å få noen basic spell til å heale meg selv. Og PvE server for å slippe å bli drept alt for mye... Så langt har jeg vært gjennom følgende soner: Teldrassil, Darkshore, Azuremyst Isle, Bloodmyst Isle, Dun Morogh, Loch Modan, Elwynn Forest, Westfall, Redridge Mountains, Duskwood, Deadwind Pass, Blasted Lands, Swamp of Sorrows, Stranglethorn Vale og har nå begynt på The Barrens. Er nå på level 7 og da er 100% av exp'en fra exploring. Satser på å klare meg hele veien uten et eneste exp fra annet enn exploring. For å kunne ha litt penger til healing spells, flight paths osv har jeg tatt opp herbalism og plukker med meg det jeg finner av blomster på veien. For de mer utilgjenngelige områdene i f.eks. outland satser jeg på å kunne bestikke en warlock som kan summone med rundt omkring. Det jeg lurer på er om det er noe områder som vil være helt umulig for meg å nå, selv med summoning og alle mulig andre triks? Finnes det noen områder som f.eks. krever en viss rep eller level for å komme til? I så fall hadde det vært greit å få vite dette nå før jeg sløser vekk alt for mye tid på dette prosjektet. Hvordan gikk dette prosjektet egentlig? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Det er ikke mulig å komme til Icecrown, Storm Peaks og kanskje Sholazar Basin uten å være lvl 77 og ha flying mount. Hvertfall Icecrown kan man ikke summones til om man ikke er lvl 77. Jeg har allerede prøvd dette da jeg ville ha Ebon Blade tabarden på en av mine twinks. Det lot seg ikke gjøre. Endret 23. mars 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ganske sikker jeg har sett en level 19 twink med den tittelen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er ikke mulig å komme til Icecrown, Storm Peaks og kanskje Sholazar Basin uten å være lvl 77 og ha flying mount. Hvertfall Icecrown kan man ikke summones til om man ikke er lvl 77. Jeg har allerede prøvd dette da jeg ville ha Ebon Blade tabarden på en av mine twinks. Det lot seg ikke gjøre. Summon til toppen av Storm Peaks Slowfall ??? Profit Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For å få tabarden til ebon blade må man vel først gjøre dem questene som gjør at ebon blade "tar over" stedet man kjøper tabrad fra. Disse questene får man neppe på level 19 hehe. Dette var litt OT men uansett hehe Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg ser at posten min var litt dårlig formulert ja. Jeg kom i etterkant på at man må gjøre quests for å få tabarden, så det var utenfor rekkevidde uansett. Det jeg gjorde, var å snakke med en Warlock i Icecrown. Jeg ville få han til å summone meg, men dette gikk ikke. Hvordan folk får til å komme seg dit på lavere level enn 77 vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 hehe. artig prosjekt detta gleder meg til å høre hvordan det går. ang northrend, så er Icecrown det eneste stedet du ikke kan bli summonet til.. menneh.. som grendel sa, toppen av storm peaks eller scholazar, slow fall pot? Lykke til i allefall Allier deg med 3 stykker, en kriger, en prest og en rawrlock, så kan du bli summet overalt Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hadde vært kos å hatt World Explorer tittel på bank char. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har sett twinks <level 30, med denne tittelen så det er fullt mulig. Lykke til. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan gikk dette prosjektet egentlig? Denne er dessverre lagt på is da prosjektet (ikke helt uventet) ble ufattelig kjedelig etter hvert... Har tatt en foreløpig pause på level 9, men Kalimdor 80% ferdig og Eatern Kingdoms på 40%. Men er godt mulig jeg tar denne frem igjen etter hvert. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Blir nok litt småkjipt å dø hele tiden ja Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vil like å se hvordan det går med exploring av Icecrown når den tid kommer, om det ikke er mulig med warlock summons der så er man veldig dårlig stilt. Skulle likt å se en level 10 vandre over feltene som huser flere titals scourge Lenke til kommentar
Hel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vil like å se hvordan det går med exploring av Icecrown når den tid kommer, om det ikke er mulig med warlock summons der så er man veldig dårlig stilt. Skulle likt å se en level 10 vandre over feltene som huser flere titals scourge Ny rekord i aggro range... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Arthas vil i alle fall gå "What the?" om hadde sett det synet, tror i alle fall jeg hadde gått "What the?" om jeg kom over en slik kar mens jeg gjør min daglige saronite runde i Icecrown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå