Sevenord Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg kjøpte en billig ir Remote fra DealExtreme.com som vistnok skulle fungere mot D70, men jeg får det ikke til. Jeg har gått inn i menyen og valgt "remote 15 min", da tolker jeg det slik at ir øyet skal være påslått og mottakelig for signal fra remoten. Det funker ivertfall ikke. Jeg har testet remoten ved å se på den via ett digitalkamera, og da ser man ivertfall at det lyser når man trykker på knappen. Noen tips? Må man aktivere noe mer på kameraet enn jeg allerede har gjort? Endret 7. oktober 2008 av Sevenord Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hold inne knappen med rød sirkel rundt. Vri på hjulet med rød sirkel rundt til du i LCD displayet på toppen ser symbolet med rød sirkel rundt. AKIRA Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ser man det ja! Tusen takk for hjelpen! Dette skal testes så snart jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå