Gå til innhold

Warhammer Online: Nybegynner tips i WAR?


Anbefalte innlegg

Ok får starte fra toppen:P

Det med egotripp er mest fordi ingen andre bryr seg om deg så hvorfor skulle du da hjelpe dem som bare lar deg stå der å dø(?)

 

Den med at Order er best - jeg spilte shaman til lvl 15 og engineer lvl 15, ut fra de to syns jeg order var mye gøyere snille folk, ingen wannabe RP goblins som drev å skrev fult av dritt(de gjore det til meg på sea of dreams)

 

Enig med bulletus i at det er gøyere å spille med folk som hjelper! men en grunn for at jeg ikke gjør dette mer er fordi jeg prøvde utrolig lenge sattsa livet et par ganger i scenario for å redde en healer osv. men 0 respons 0 takker etterpå + en ræva statt på end scoren.

Så nå de eneste jeg overhode gidder å hjelpe på scenario er mine venner:D

sist vil jeg bare tilføye at jeg kanskje høres egoistisk ut, men prøver å ikke være det!

Men det hjelper lite uten f.eks et takk eller lignende og hvertfall når hver jævel står å shouter "ffs heal, n00b" ol(dette er fra tiden som shaman ;D).

 

- haffi

-

 

Ego tripp, du vet at alle ikker sånn sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men 0 respons 0 takker etterpå + en ræva statt på end scoren.

 

Enten vinner man, eller så taper man. Det å gjøre mest healing eller damage er verdiløst om du likevel tapte.

Den dagen folk som deg slutter å tro at scoreboardet på slutten av scenarioene betyr noe som helst, er mye gjort.

 

Ellers forstår jeg ikke hvorfor du forventer å bli takket for å gjøre det som i utgangspunktet bare er jobben din i et scenario. Jeg takker ikke alle Witch Elves personlig fordi de hakker i stykker healere - det er det de er der for. På samme måte forventer jeg ikke roser på døren fordi jeg healer.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Ok får starte fra toppen:P

Det med egotripp er mest fordi ingen andre bryr seg om deg så hvorfor skulle du da hjelpe dem som bare lar deg stå der å dø(?)

 

Den med at Order er best - jeg spilte shaman til lvl 15 og engineer lvl 15, ut fra de to syns jeg order var mye gøyere snille folk, ingen wannabe RP goblins som drev å skrev fult av dritt(de gjore det til meg på sea of dreams)

 

Enig med bulletus i at det er gøyere å spille med folk som hjelper! men en grunn for at jeg ikke gjør dette mer er fordi jeg prøvde utrolig lenge sattsa livet et par ganger i scenario for å redde en healer osv. men 0 respons 0 takker etterpå + en ræva statt på end scoren.

Så nå de eneste jeg overhode gidder å hjelpe på scenario er mine venner:D

sist vil jeg bare tilføye at jeg kanskje høres egoistisk ut, men prøver å ikke være det!

Men det hjelper lite uten f.eks et takk eller lignende og hvertfall når hver jævel står å shouter "ffs heal, n00b" ol(dette er fra tiden som shaman ;D).

 

- haffi

-

 

Ego tripp, du vet at alle ikker sånn sant?

Ja, men jeg prøver så gdt jeg kan å hjelpe healers men de bare lar meg dø/cutcut /wahh

:)

Lenke til kommentar
Da har du ikke fulgt så godt med. Destuction er flest på 95% av serverene. Og forskjellene er ofte store.

 

På min server og de fleste early play serverene er det meget jevnt fordelt.

De siste dagene har Order regjert ALLE Keepene på Tier 2 og 3,Så det er vel heller du som ikke følger så godt med.

her må du se deg slått, bare ta en titt på serverene. så ser du at ingen servere har "fler" order spillere enn destruction. Om det er en forskjell er det Order: medium, destruction: high. Har ikke enda sett det motsatte. Det er vel heller ingen hemmelighet at dest er mer populært atm er det det?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Da har du ikke fulgt så godt med. Destuction er flest på 95% av serverene. Og forskjellene er ofte store.

 

På min server og de fleste early play serverene er det meget jevnt fordelt.

De siste dagene har Order regjert ALLE Keepene på Tier 2 og 3,Så det er vel heller du som ikke følger så godt med.

her må du se deg slått, bare ta en titt på serverene. så ser du at ingen servere har "fler" order spillere enn destruction. Om det er en forskjell er det Order: medium, destruction: high. Har ikke enda sett det motsatte. Det er vel heller ingen hemmelighet at dest er mer populært atm er det det?

 

Hiver meg på her. Kanskje detruction er mer populær men det begynner faktisk å ta seg ganske opp med order, folk har innsett at alle noobcakene er på destruction og det hjelper lite å joine de så folk går over på den snille siden.

Lenke til kommentar

Har sett en del tanks få høy DMG, rett og slett fordi de overlever så lenge, så da rekker de å gi ut mye skade, mens DPS-klassene løper mellom spawn og der kampen foregår.

 

EDIT: Men skulle gjerne hatt med Damage Taken også, når jeg leker litt med min Chosen.

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Det er kansje fordi order classene ser faen ikke ut i måne skin.. eneste som hadde vært no av min interesse av order er slayer, men den er jo ikke i gamet enda..
Slayer? Har da aldri vært planlagt en klasse ved navnet Slayer? Knight of the Blazing Sun, Black Guard, Choppa og Hammerer var de 4 klassene som ble tatt ut.

 

likte ikke at choppa vart tatt ut.. hadde vært perfekt klasse for meg:) noen som har noe menig om de er tatt ut for godt eller om de vil komme tilbake? (tenker ikke via expansion, mer via en patch eller noe)

Lenke til kommentar
Det er kansje fordi order classene ser faen ikke ut i måne skin.. eneste som hadde vært no av min interesse av order er slayer, men den er jo ikke i gamet enda..
Slayer? Har da aldri vært planlagt en klasse ved navnet Slayer? Knight of the Blazing Sun, Black Guard, Choppa og Hammerer var de 4 klassene som ble tatt ut.

 

likte ikke at choppa vart tatt ut.. hadde vært perfekt klasse for meg:) noen som har noe menig om de er tatt ut for godt eller om de vil komme tilbake? (tenker ikke via expansion, mer via en patch eller noe)

Et klart og rungende "kanskje". :p

 

Det mangler 4 hovedstader, og 4 klasser. De ble visstnok tatt ut pga. tidspress, de måtte få slengt ut spillet før wotlk. Sannsynligvis kommer de etterhvert, da også sannsynligvis i form av patcher. Blir for tidlig å snakke om noen expansion ennå så. Men det er ingen ting som er helt sikkert, og det er ingen offisiell ETA på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...