Gå til innhold

Warhammer Online: Nybegynner tips i WAR?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte meg WAR igår, og er sålangt fornøyd. Jeg er ex-wow-spiller, og har spillt en god del andre MMO's opp igjennom årene. Jeg er en Dark Elf Sorcerer, på Karak Eight Peaks eller hva servern heter. Er det noen som er der :)? Har dere noen tips? Noen guild dere har der? Noe dere vil medele med meg som kan gjøre det enklere å spille? :)

 

Takker for svar

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg kjøpte meg WAR igår, og er sålangt fornøyd. Jeg er ex-wow-spiller, og har spillt en god del andre MMO's opp igjennom årene. Jeg er en Dark Elf Sorcerer, på Karak Eight Peaks eller hva servern heter. Er det noen som er der :) ? Har dere noen tips? Noen guild dere har der? Noe dere vil medele med meg som kan gjøre det enklere å spille? :)

 

Takker for svar

Kim

 

Velkommen til KRIGEN!!!! WAAAAAGH!

 

Vel går utifra du velgte den serveren med vilje, tar tid å komme inn men er MYE action der så jeg skjønner deg godt. Er også serveren hvor noen av dem beste fra WoW er på...Nihlum er bla der!

 

Siden du har spilt endel mmorpg så har jeg egentlig ikke noen spesiele tips, en ting jeg kan si er at det tar endel tid å levle opp i det spillet her. Så ta deg god tid og kos deg på vei opp :)

Lenke til kommentar
Du kjøpte deg WAR igår og valgte en server med flere hundre i kø?

 

Første nybegynnertipset: Velg en annen server!

 

 

 

Et godt valg mener du hvis du liker pvp?! Eight peaks er jo så si den beste servern med tanke på at de fleste PVP guildene fra DAoC spiller på denne servern, samt andre store pvp guilder, så si alle servere som er verdt og joine er det que på nå for tiden.

 

 

 

til tråd starter: syns du skal gå guild less litt jeg til du begynner å sniffe på endgame..

Lenke til kommentar

Noen tips fra en Ranged DPS.

1. Sceneraio er gøy og lett som ranged, bare føkg mengden og stå bak:D

2. Public quest er et must for en topp spiller som vil satse litt på gear!(noe du bør)

3. Hvis du har en venn som du spiller med, få han til å rolle healer, har du 2 få den 3. til å rolle tank! gjør det beste teamet du kan tenke. Selv spiller jeg engineer med en healbot av en Archmage og en sykelig god tank/heal/dps WP:D

4. Ikke bruk flee!! hvis du løper fra en player, hvis han klarer å få rootet deg, stunna osv. er du død!

5. ikke tenk på andre I scenario, de tenker ikke stort på deg aka hvis 12 order attacker en i gruppa og du er den eneste der, ikke en gang tenk deg noe braveheart!:)

6. kast ut dots på alle for å øke damage delt i scenario

7. Kos deg skaff et guild du har venner eller folk som snakker i, det er gøy.

 

Lykke til med gamet!:D

Lenke til kommentar
hei, ikke for å kapre tråden eller noe. Hvilken server er det en aktiv norsk pvp satsende guild, og hvilken ranged dps skal man gå for ?:)

Liker magi, liker å heale hvis jeg kan heale som i AoC, der du kan ta små heals på alle i gruppen, liker også veldig godt Pil Og bue.

Hei! jeg prøvde disse klassene: White lion lvl 9, shaman lvl 15, Engineer lvl 15(ja, bare en er Ranged) og ut av de var engineer klart gøyest! de bruker Gun og hammer, super bra damage, veldig gøy og spille. Scorer nesten høyest i alle PQ + at jeg nesten får best damage i scenario hele tiden. Turretsa er ûbre! sier en ting (L)(L)

 

gå for den + Order er mye gøyere enn destruction hvertfall til lvl 15 på begge sider.

Lenke til kommentar
5. ikke tenk på andre I scenario, de tenker ikke stort på deg aka hvis 12 order attacker en i gruppa og du er den eneste der, ikke en gang tenk deg noe braveheart!:)

Lykke til med gamet!:D

 

Vil bare legge til ; Man blir lagt merke til hvis man oppfører seg egoistisk og snodig.

Warhammer er veldig gruppebasert da klassene har klart fordeler av hverandre hvis man samarbeider i feks scenarios.Når man kommer seg over lvl 20+ og Tier3+ så begynner klassene å bli nokså "ubalanserte" dvs man har en rolle i spillet og i gruppa.Cluet er å spille på de forskjellige klassenes styrker og opptre i harmoni - da er scenarios gøy !

Lenke til kommentar
gå for den + Order er mye gøyere enn destruction hvertfall til lvl 15 på begge sider.

har du noen grunner for den uttalelsen? (Bare lurer)

Min begrunnelse ville vært:

Underdog > Zergling

 

Er neppe noen sider som er underdogs- hvertfall ikke på min server.

Da har du ikke fulgt så godt med. Destuction er flest på 95% av serverene. Og forskjellene er ofte store.

Lenke til kommentar
gå for den + Order er mye gøyere enn destruction hvertfall til lvl 15 på begge sider.

har du noen grunner for den uttalelsen? (Bare lurer)

Min begrunnelse ville vært:

Underdog > Zergling

 

Er neppe noen sider som er underdogs- hvertfall ikke på min server.

Da har du ikke fulgt så godt med. Destuction er flest på 95% av serverene. Og forskjellene er ofte store.

 

Det er kansje fordi order classene ser faen ikke ut i måne skin.. eneste som hadde vært no av min interesse av order er slayer, men den er jo ikke i gamet enda..

Lenke til kommentar
4. Ikke bruk flee!! hvis du løper fra en player, hvis han klarer å få rootet deg, stunna osv. er du død!

5. ikke tenk på andre I scenario, de tenker ikke stort på deg aka hvis 12 order attacker en i gruppa og du er den eneste der, ikke en gang tenk deg noe braveheart!:)

6. kast ut dots på alle for å øke damage delt i scenario

 

Jeg vet ikke om jeg ville ha tatt i mot tips fra noen som ut i fra dette høres ut som akkurat den typen spiller du håper at du unngår å ende opp i scenario-gruppe med.

Lenke til kommentar
4. Ikke bruk flee!! hvis du løper fra en player, hvis han klarer å få rootet deg, stunna osv. er du død!

5. ikke tenk på andre I scenario, de tenker ikke stort på deg aka hvis 12 order attacker en i gruppa og du er den eneste der, ikke en gang tenk deg noe braveheart!:)

6. kast ut dots på alle for å øke damage delt i scenario

 

Jeg vet ikke om jeg ville ha tatt i mot tips fra noen som ut i fra dette høres ut som akkurat den typen spiller du håper at du unngår å ende opp i scenario-gruppe med.

Jess! Grunnen til at jeg ikke gidder scenarios atm i det hele tatt. Jeg har da IKKE rullet meg en random dps class, men en tank, så jeg er avhengig av gruppespill for at det skal bli greie på noe.

 

= Jeg hopper lett over scenarios i sin helhet, og håper på en patch en gang som buffer renown ved open rvr. Er rank 26 nå, renown 14. Og den siste av de to der kommer det ikke til å skje stort med kjenner jeg :)

 

Så kan du jo slenge på de udødlige..

 

- Gå alene, spillet er basert rundt 1000 one man armys!

- Om du healer mest eller gjør mest skalde er du BEST!! Objectives, eller seier i det store og hele, kommer i andre rekke.

- Om de andre vinner er det grunnet klasseubalanse og OP-ness. Taktikk er en illusjon. Se forrige punkt, du er tross alt BEST!!

- Ikke ta ansvar, klag heller på at ingen andre gjør det.. følg "zergen", det er lettest.

- Profit!

 

Mwaha :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har du ikke fulgt så godt med. Destuction er flest på 95% av serverene. Og forskjellene er ofte store.

 

På min server og de fleste early play serverene er det meget jevnt fordelt.

De siste dagene har Order regjert ALLE Keepene på Tier 2 og 3,Så det er vel heller du som ikke følger så godt med.

Lenke til kommentar
Det er kansje fordi order classene ser faen ikke ut i måne skin.. eneste som hadde vært no av min interesse av order er slayer, men den er jo ikke i gamet enda..

 

Slayer? Har da aldri vært planlagt en klasse ved navnet Slayer? Knight of the Blazing Sun, Black Guard, Choppa og Hammerer var de 4 klassene som ble tatt ut.

Lenke til kommentar

Ok får starte fra toppen:P

Det med egotripp er mest fordi ingen andre bryr seg om deg så hvorfor skulle du da hjelpe dem som bare lar deg stå der å dø(?)

 

Den med at Order er best - jeg spilte shaman til lvl 15 og engineer lvl 15, ut fra de to syns jeg order var mye gøyere snille folk, ingen wannabe RP goblins som drev å skrev fult av dritt(de gjore det til meg på sea of dreams)

 

Enig med bulletus i at det er gøyere å spille med folk som hjelper! men en grunn for at jeg ikke gjør dette mer er fordi jeg prøvde utrolig lenge sattsa livet et par ganger i scenario for å redde en healer osv. men 0 respons 0 takker etterpå + en ræva statt på end scoren.

Så nå de eneste jeg overhode gidder å hjelpe på scenario er mine venner:D

sist vil jeg bare tilføye at jeg kanskje høres egoistisk ut, men prøver å ikke være det!

Men det hjelper lite uten f.eks et takk eller lignende og hvertfall når hver jævel står å shouter "ffs heal, n00b" ol(dette er fra tiden som shaman ;D).

 

- haffi

-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...