metropol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Denne høsten blir utrolig spennende, skal ha ny telefon og er som en 4 åring i en godtebutikk - Apple Ihpone - HTC touch HD - LG KC910 - Samsung I910 Omnia - Nokia 5800 express "tube" - Sony Ericsson Xperia Fantastisk mye gøy teknologi. Så var det å velge da......... Noen som har sett en komplett sammenligning av disse "værstingene" ?? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er veldig spent på disse selv. Heller vel mest mot HTC Touch HD eller Omnia, men ser at Omnia har en litt tvilsom oppløsning på skjermen. På den andre siden har ikke HTC blitz/led til kameraet. Tror vel ikke Omnia har 3.5 millimeters utgang til høretelefon heller... Se også denne tråden. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Både gsmarena.com og phonearena.com er gode sider hvis man vil sammenligne specs på telefoner. Lenke til kommentar
metropol Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er veldig spent på disse selv. Heller vel mest mot HTC Touch HD eller Omnia, men ser at Omnia har en litt tvilsom oppløsning på skjermen. På den andre siden har ikke HTC blitz/led til kameraet. Tror vel ikke Omnia har 3.5 millimeters utgang til høretelefon heller... Se også denne tråden. Ser på disse to modellen selv også. Veldig bra spec på HTC Touch HD. Hvor viktig er egentlig blitz'n?? Hei! Både gsmarena.com og phonearena.com er gode sider hvis man vil sammenligne specs på telefoner. Takker for linkene, skal sjekke disse. Absolutt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sammenligning av htc og omnia på phonearena.com Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 vell... uten blitz ute på kveldstiden blir det ikke bra bilder. sliter med å bestemme om jeg skal ha htc 'n eller omnia. for å si det milt tror jeg at jeg har lyst på omnia'en siden den har 16gb innbygd minne, blitz, muligheter får å koble til tv'n og optisk mus. på den andre siden har htc'n bedre oppløsning, stylusen følger med i designet og 3,5 jack inngang Lenke til kommentar
metropol Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 vell... uten blitz ute på kveldstiden blir det ikke bra bilder. sliter med å bestemme om jeg skal ha htc 'n eller omnia.for å si det milt tror jeg at jeg har lyst på omnia'en siden den har 16gb innbygd minne, blitz, muligheter får å koble til tv'n og optisk mus. på den andre siden har htc'n bedre oppløsning, stylusen følger med i designet og 3,5 jack inngang Støttes! Omnia er vel også mer smart-telefon slik jeg har forstått det. Designet ser også mer lækkert ut. 3,5 jack løses vel med adapter, men så var det dette med å drasse rundt på ekstra ledning da. Dette ække lett. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jo mer jeg tenker på hva som er best, jo mer fortvilt blir jeg kanskje jeg heller skal vente på en telefon som er en blanding mellom disse. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Støttes! Omnia er vel også mer smart-telefon slik jeg har forstått det. Hvorfor i all verden er den mer smarttelefon? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel, syns da dette var en ganske spesiell rekke å sette opp. Og at de første kommentarene omhandler blitz overrasket meg stort Jeg kjenner ikke til Omnia, men KC910 kommer vel ikke til å bli noe mer åpen enn KU990 hvis jeg skulle tippe, altså kan den knapt kalles smarttelefon. Iphone faller vel også litt under her. Så til en ennå større forskjell, HW-tastatur! Xperia har jo fulltastatur i herlig aluminium og vil være derfor vanskelig å sammenligne med de andre telefonene. Jeg gikk for HTC Touch Pro da jeg ønsket HW-tastatur, ønsket ikke å vente på Xperia eller en eventuell HTC Touch HD PRO med HW-tastatur. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar
metropol Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Støttes! Omnia er vel også mer smart-telefon slik jeg har forstått det. Hvorfor i all verden er den mer smarttelefon? Mente at den var mer åpen til å importere nye programmer. Ikke helt umulig at jeg tar feil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Begge har Windows mobile 6.1, så den ene er ikke mer smarttelefon enn den andre. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har omnia blitz?? Sikker på at jeg har lest at den bare har foto lys/led el noe.. Er vel litt forskjell på det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Opplev iPhone. Kanskje ikke kongen når det gjelder specs, men bare en morsom og bra telefon. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ja, omnia har blitz Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skal ha meg ny telefon i desmber (må spare). Tror valget havner på Touch HD siden jeg har lyst på en video telefon, tror dere det er et godt valg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Video-telefon, som i at du skal se på video? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Video-telefon, som i at du skal se på video? Ja. En ting jeg lurer på om touch hd, har den vanlig tastatur? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Video-telefon, som i at du skal se på video? Ja. En ting jeg lurer på om touch hd, har den vanlig tastatur? Eneste tasten på den er volumtasten på siden. Forøvrig er det touch, bare touch og kun touch!! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Blir spennende og lese test av denne. Er det sikkert at den kommer før jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå