ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei Jeg prøver å innstalere wine, men det var ikke så lett. Fått til å last ned pakkene, men da jeg skal instalere den så kommer denne feilmeldingen wine: Avhenger av: winbind but it is not installable Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre nå. However, når jeg starter synaptic så kommer denne meldinga: (synaptic:26878): Gtk-WARNING **: Whoever translated default:LTR did so wrongly -Takk Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvilken distro? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 xandro, standar på Asus eee Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 det er en Asus eee 900 forresten:) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 prøver å instalere det manuelt igjenom konsoll, men dette kom opp da jeg skrev inn dette /home/user> sudo apt-get install wine E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem. hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Først vil jeg si at jeg ikke har prøvd xandros, og at det meste jeg har hørt om det er negativt, men uansett. Prøv å gjør som feilmeldingen sier: prøv å kjør "dpkg --configure -a" i terminalen, så prøver du å installere på nytt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Først vil jeg si at jeg ikke har prøvd xandros, og at det meste jeg har hørt om det er negativt, men uansett. Prøv å gjør som feilmeldingen sier: prøv å kjør "dpkg --configure -a" i terminalen, så prøver du å installere på nytt. Fra en som har prøvd/brukt en EEE med Xandros - Dersom du kan, installer Ubuntu-slektningen Easy Peasy i stedet for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå