Jajakanskjedet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei for å legge inn på demoer og sann til sd kortet, hva trenger man da? holder det med den R4 pakken som de seller rundt omkring? Eller er det noe mer jeg trenger? trenger svar fort! og hvor får jeg kjøpt det billig ? Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har ingen erfaring med R4 kort. Men har veldig god erfaring med TT kort. Du finner billig på Dealextreme. Men ligger mange slike typer kort på QXL osv hvis du ikke vil bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er det demoer til wii??? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 demoer til wii? R4 kort er til ds ivertfall Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 I R4-pakken faar du ikke MicroSD-kortet som man trenger. Ellers fungerer alt som folger med, men for aa vere sikker paa at alt fungerer som det skal, kan du laste ned den siste oppdateringen til R4 paa hjemmesidene deres. Jeg husker ikke hvem det var, men du kan faa kjopt R4 eller M5 hos en norsk forhandler i Stavanger/Forus. M5 er akuratt som R4, bare nyere versjon. Hos dem koster brikka ca. 500 NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå