Phyrexian Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg går på videregående og det er et irriterendes programm jeg mår ha for å bruke internett. Dette programmet gjør at jeg ikke kan bruke peer to peer programmer, steam, bnet og andre spill og programmer. Jeg har hørt om at jeg kan lage en "tunnel" for å unngå dette programmet(det heter forresten "Cisco Clean Access". Dette ville vært veldig fint å ha siden det er mange dager hvor jeg har alt ifra 1 - 3 fritimer midt på dagen og vil heller "geeke" på bnet på skolen en å loke rundt i butikker og sløse bort penga mine. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette? er det noen programmer jeg trenger? -Phyrexian (beklager for et kanskje litt uryddig tekst) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Denne er vel strengt tatt feilpostet, prøv heller her. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Denne er vel strengt tatt feilpostet, prøv heller her. Flyttes til riktig kategori Lenke til kommentar
Phyrexian Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ok takker, var ikke sikker på hvor jeg sku legge tråden xd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå