aQrubat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) I uåpnet eske? På bilde 2 ser dere hvor man trykker inn for å åpne esken. Takk Endret 7. oktober 2008 av Stian12 Lenke til kommentar
Foll Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir vel for en fin femtilapp detta Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 byr 20 kr Hehe Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Gi denne til dine GrandChildren. Og la dem gi den til sine GrandChildern, så kan de selge den for 100.000.000.000 Rupies og kjøpe seg den nye planeten de/han ønsker seg. Men da vis du støtter The Dark Force. Siden Sønnesønnesønnesønn blir til og bygge en DeathStar ut av dette.. Synd da at min Sønnesønnesønnesønn er sønnen til din Sønnesønnesønnesønn og ødelegger hele greia. Endret 7. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Gi denne til dine GrandChildren. Og la dem gi den til sine GrandChildern, så kan de selge den for 100.000.000.000 Rupies og kjøpe seg den nye planeten de/han ønsker seg. Men da vis du støtter The Dark Force. Siden Sønnesønnesønnesønn blir til og bygge en DeathStar ut av dette.. Synd da at min Sønnesønnesønnesønn er sønnen til din Sønnesønnesønnesønn og ødelegger hele greia. Ja, det høres bra ut det Syntes det var greit å vite verdien av denne, da BrickLink ikke har noen selgere av denne uåpnet. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg fått svaret. Fikk det fra noen erfarne selgere på bricklink, som anslår en verdi på ca 200 dollar. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo ikke så værst! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Omfg.. Fatter'n har en uåpnet lego boks fra 1970 :O Lurer på hvor mye jeg får for den Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Grunnen ble fortalt at det rett og slett var en sjeldenhet at boksen var intakt. Den er hel, og i veldig bra stand. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ett stort tips: ALDRI selg lego, lego blir ikke gammelt, er mer verdt å ha en eldgammal lego boks enn no penger. nesten så jeg blir litt sint bare av tanken. sett den til siden og gi den til barnebarn, gammel lego ruler jo. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Byr 200 Kroner Tror du har glemt en null, heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå