esloso Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg presterte tabben å trykke på en knapp eller flere som jeg ikke skulle gjort her om dagen. Jeg fant ut at det var en god idè å fjerne gimp 2.4 før jeg skulle legge inn 2.6, og i denne prosessen har jeg nok trykket noen unødige knapper. Når jeg nå prøver å legge gimp inn nå får je bare feilmeldinger som: gimp python not installed. Den nekter selfølgelig å innstalere gimp python når jeg prøver det fra synaptic også. Noen gode forslag der ute? Bruker linuxmint elyssa Endret 7. oktober 2008 av esloso Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du finner alle .debfilene du trenger på GetDeb. Last ned alle, og prøv deg fram med hvilke som skal installeres først. Lenke til kommentar
esloso Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Du finner alle .debfilene du trenger på GetDeb. Last ned alle, og prøv deg fram med hvilke som skal installeres først. tusen takk! det funka gitt.. prøvde det samme i går, men har nok ikke prøvd godt nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå