Gå til innhold

Skal ha ny boblejakke. Noen bra steder?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg tenkte å kjøpe meg en ny boblejakke. Noen som vet om noen bra steder der i tillegg til årets modeller, kanskje har fjorårets til en litt rimeligere penge. Jeg bor i oslo, og har sett på volt. Der hadde de en fin fjellraven. Helst ikke bergans og hagløfs. Er så mange som har det, men fjellraven eller et eller annet mountain er fint.

 

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Minimalistisk er noe helt annet. :)

 

så forklar minimalistisk du da, herr språkforsker, når jeg tenker minimalistisk så tenker jeg enkle ting, som ikke har mye finesser og duppeditter

 

"Minimalisme beskriver ulike bevegelser, uttrykksformer og stiltrekk innenfor kunst, arkitektur, design, litteratur og musikk. "

Lenke til kommentar
Minimalistisk er noe helt annet. :)

 

så forklar minimalistisk du da, herr språkforsker, når jeg tenker minimalistisk så tenker jeg enkle ting, som ikke har mye finesser og duppeditter

 

"Minimalisme beskriver ulike bevegelser, uttrykksformer og stiltrekk innenfor kunst, arkitektur, design, litteratur og musikk. "

Minimalisme innen design kan forklares som en stilretning hvor subjektet er redusert til de nødvendige delene. Kjennetegnes ofte ved rene linjer og flater uten noe fiksfakserier. En boblejakke med hette, lommer og logo kan neppe beskrives som minimalistisk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...