ftbllftbll Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Jeg tenkte å kjøpe meg en ny boblejakke. Noen som vet om noen bra steder der i tillegg til årets modeller, kanskje har fjorårets til en litt rimeligere penge. Jeg bor i oslo, og har sett på volt. Der hadde de en fin fjellraven. Helst ikke bergans og hagløfs. Er så mange som har det, men fjellraven eller et eller annet mountain er fint. Takk for svar Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Helst ikke bergans og hagløfs. Er så mange som har det, men fjellraven eller et eller annet mountain er fint. Skjønner ikke at Bergans er så populært. Det er i mine øyne en tur-/friluftsjakke. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 ikkesant. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) -slett- Endret 7. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er i mine øyne en tur-/friluftsjakke. Det er jo det der er.. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 www.boblejakke.com Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Oslosportslager? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fjällräven har gode jakker, og de fleste ser veldig bra ut! Sjekk nettsiden deres for forhandlere. http://www.fjallraven.no Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Relativt stive priser, ikke minst. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan jo sjekke om Moncler har noe fett i år.. ikke sånne typiske overvektige jakker de har, men den av litt tynnere typen.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Moncler sine boblejakker er like kjedelige og ille som Kejo. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Synts de er fine jeg litt minimalistiske, slipper å gå rundt som ett trafikklys som man gjør i kejo jakkene som kommer i alle slags former og farger.. De er også tynnere enn vanlige dunjakker, noe som kan både være ett pluss og minus Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Minimalistisk?... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 ja det er ikke så mye dilldall som på kejo jakkene, hvor det er merker både her og der... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Minimalistisk er noe helt annet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Minimalistisk er noe helt annet. så forklar minimalistisk du da, herr språkforsker, når jeg tenker minimalistisk så tenker jeg enkle ting, som ikke har mye finesser og duppeditter "Minimalisme beskriver ulike bevegelser, uttrykksformer og stiltrekk innenfor kunst, arkitektur, design, litteratur og musikk. " Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Minimalistisk er noe helt annet. så forklar minimalistisk du da, herr språkforsker, når jeg tenker minimalistisk så tenker jeg enkle ting, som ikke har mye finesser og duppeditter "Minimalisme beskriver ulike bevegelser, uttrykksformer og stiltrekk innenfor kunst, arkitektur, design, litteratur og musikk. " Minimalisme innen design kan forklares som en stilretning hvor subjektet er redusert til de nødvendige delene. Kjennetegnes ofte ved rene linjer og flater uten noe fiksfakserier. En boblejakke med hette, lommer og logo kan neppe beskrives som minimalistisk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 i forhold til en jakke med hette, flere lommer, tags på nedre del av ryggen, øvre del av ryggen, begge armer, snorer i hette, reimer bak på hetten, og "vindu" på innersiden av jakken så vil jeg kalle den andre jakken minimalistisk, siden den kun har det nødvendige en dunjakke skal ha Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Paragon har mange fete jakker, tatler har alt innen goose...ser hvertfall sån ut på stativet Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå