ftbllftbll Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Jeg skal kjøpe en platespiller og tenkte på noe i prisklassen 1100kr-1500kr. Skal ikke ha noe spesielle greier, bare en der jeg kan spille de få LP'ene jeg har. Jeg har sett på en butikk på majorstua i oslo, men der hadde de kun fra 3000kr og oppover. På elkjøp har de ikke. Ellers blir det å kjøpe på nettet, men vil heller kjøpe i butikk. Kan sony butikker være noe? Eller noen som vet om noen andre? Takk for svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) djbutikken.no og ljudia.com har spillere fra rundt 1000 og opp til 8-9000,-. Men her er det for det meste snakk om spillere beregnet for DJer, så de har justerbar pitch. Endret 7. oktober 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva ned brukt? I den prisklassen får du ikke så mye annet enn den Denonen på hifiklubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå