Gå til innhold

Prisantydning på Pc

Anbefalte innlegg

jeg har følgende hardware:

*MSI k3 ultra2 Hovedkort

*AMD Xp 2400+ CPU

*MSI GF4ti200 Skjermkort

*256mb ddr(pc 2700)no name Twin mos ram...?? skulle være no name men sto Twin mos på dem da..)

*512mb ddr(Kingston pc2700)

*80GB Maxstor 7200 hardisk

*Audixy2 lydkort

Alt sammen i ett Sort Fint Mobba Chif kabinett)

Jeg vuderer og selge hele skiten og kjøpe nytt system.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde nok garantert ikke betalt mere enn 3000 for dette.. tenk på at det er brukte deler, og ikke det nyeste på markedet..

En XP2400+ ligger ikke langt unna "det nyeste" på markedet. 3000kr er malplasert pris. Tipper rundt 6-7k jeg og egentlig. kanskje tilogmed 8k hvis du er heldig :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde nok garantert ikke betalt mere enn 3000 for dette.. tenk på at det er brukte deler, og ikke det nyeste på markedet..

En XP2400+ ligger ikke langt unna "det nyeste" på markedet. 3000kr er malplasert pris. Tipper rundt 6-7k jeg og egentlig. kanskje tilogmed 8k hvis du er heldig :)

er enig med deg jeg, sier fortsatt 6-7k, det tullet om 3k og 4k er jo latterlig.
Lenke til kommentar

*MSI k3 ultra2 Hovedkort = bedre kort = nypris = 750 = videresalg =400

*AMD Xp 2400+ CPU = nypris 1150 = videresalg = 700

*MSI GF4ti200 Skjermkort = nypris = 1500 = vidersalg = 750

*256mb ddr(pc 2700)no name Twin mos ram...?? skulle være no name men sto Twin mos på dem da..) =nypris = 300 = videresalg = 150

*512mb ddr(Kingston pc2700) =nypris = 550 = videresalg = 300

*80GB Maxstor 7200 hardisk =nypris = 800 = videresalg = 400

*Audixy2 lydkort =nypris 1000 = videresalg = 700

= 3400

Med tanke på at man får ett bedre oppsett enn dette for 3000 ville jeg ikke tatt mer enn 3 for det.. Værtfall med tanke på at man mister garantier osv.. blir masse problemer hvis noe går feil.. Det er rett og slett for mye brukte pcer til salgs så man får ikke mye penger for de..

Selvfølgelig kan du jo lure en eller annen stakkars idiot og få mere penger..

Lenke til kommentar

Nypris for hele pakken vil vel ligge på ca 8000. Utstyret er brukt. Halv pris.

Mao: maks 4000,-

Feilen med dere som svarer 6-8000 er at dere tenker som selgere, og ikke som kjøper. Jeg ville aldri tenkt på å betale tilnærmet nypris for brukt utstyr. Halv pris. Kankje litt over dersom det er kurante saker...

Lenke til kommentar

hva? sp, venomzorg sa, hvertfall 7k. minst. sleng med winxp warez(eller no) og mus og tastatur og du vil få nokså mye mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...