Gunfreak Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg likte demoen, våpene har grei lyd, folka du skyter dør fort nok, så du slipper å skyte på dem i en evighet, men den er alt for kort for å si noe om hvordan hele spillet vil være. alt du gjør er å løpe gjennom noen ganger mens det faller masse støv rundt deg, så skytet du 5 skurker, så løper du mer og skytet et par til og det er det da sluttet demoen, tar deg 5 min å spille gjennom om du tar deg god tid Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Helt grei... Kan bli et artig spill... Litt som Call of duty 4 i Bond style.... Det er jo samme motor, og det merket man.... Men det syns nå jeg er mest bare positivt... EDIT: Var en rimelig bra beskrivelse i posten rett over Helt enig i den... Endret 7. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette var jo en heller kort affære. Og ikke kjempeimponerende på de minuttene det tok å spille gjennom. Unskippable Cola-reklame i det man starter smaker heller ikke veldig godt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjedelig og kort. Hvor mange fiender var det man møtte på disse 5 minuttene, 5? Syns også det var noe rart med perspektivet, det virket som om alt var blåst opp foran skjermen din. Blir ihvertfall ikke et kjøp for min del. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette var egentlig ikke noe annet enn nok et B spill Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tomorrow never dies er definitivt en av de beste bondfilmene. Også den filmen med det mest moderne plottet, med moderne skurk = massemedia. Skikkelig moderne plott ja, bortsett fra at det så og si er prikt likt to tidligere Bondfilmer sitt. Ellers virker spillet veldig middelmådig, utifra demoen og videoene jeg har sett. Er stor Bondfan, men blir tvilsomt noe innkjøp av dette. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som vet om det kommer demo til Xbox 360? Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg håper ikke demoen var et utdrag fra det beste spillet har å by på. Men man må vel bli mer vant til det før man kan uttale seg. Demoen (som sagt tidligere) var jo veldig kort. Jeg tror det kan bli et greit spill. Jeg skal i alle fall kjøpe det. Forøvrig mener jeg Tomorrow never die er den beste Bond filmen, og grunnen er: Michelle Yeoh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har testet spillet, gameplayet virker faktisk veldig godt, lydog grafikk på våpen er flott som bare det(kanskje med unntak av at lyddemperen ser noe rar ut), men selve grafikken i spillet ser veldig utdatert ut, selv på maks grafikk. Menneskene i spillet ser bra nok ut, men vann og omgivelser var heller dårlig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Uff, dette var skuffende - verken gameplay, grafikk eller lyd levde opp til forventingene. Av det lille minuttet demoen varte fikk jeg inntrykk av veldig monotone omgivelser, kjedelig grafikk og dårlig lyd. Ikke ble det bedre av at våpnene kjentes like ut, G18 og Ingramen var tilnærmet helt like. Bond var også (selvsagt) udødelig, noe som gjorde det hele kjedelig lett. Spørs om jeg ikke må stå over denne gitt ... Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg prøvde dette i går. Synes det var god grafikk og fin flyt, men det spørs om jeg ikke venter til det er satt ned til hundrelappen, har liksom spilt dette før..... Lenke til kommentar
stinky4ever Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 dete ser jo kjempe bra ut men du burde nok ha en rask datamaskin!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg avskyr i spill at det ikke er mulig å skyte på lik, at skuddene kun går rett igjennom. Det er så forbannet urealistisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke nevn ordet urealistisk. Alltid noen som kommer med en kommentar om at det er urealistisk at man kan bli skutt 400 ganger, eller at man healer seg selv, eller at man tar ut 500 mann. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Man kan da ikke forvente at man skal kunne lemleste lik i et 007-spill. Det kommer jo ikke blod når man skyter fiendene engang. Når de er levende! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hvilket "Goldeneye" spill mener dere? det eneste jamesbond spillet til PC jeg finner er Nightfire.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Goldeneye til N64, det yperste film til spill spillet noen gang laget Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Med ei fart på 1.7 mb/s er det i værtfall verdt å teste uansett om det er dårlig eller bra. Takk Gamer.no Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nei, fysj. Dette var labre greier. Kjeda dritten ut av meg på de få minuttene med spilling det var. Helt merkelig at den skulle skifte alt når man tok cover. I tillegg var det elendig coversystem og ape-fiender. Dette var skuffende må jeg si. Rett og slett helt forbanna teit og kjedelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Man kan da ikke forvente at man skal kunne lemleste lik i et 007-spill. Det kommer jo ikke blod når man skyter fiendene engang. Når de er levende! De trenger ikke miste kroppsdeler eller noe slikt, bare bevege seg litt om en skyter i de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg