RasmusKRiis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dette bildet er tatt rundt halv åtte tiden av porsgrun by. Hva synes dere? Hva er feil? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trærne til høyret i bildet forstyrrer. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trærne til høyret i bildet forstyrrer. det syns ikke jeg Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er nok enig med sn0dig her. Også er der noe til venstre også som forstyrrer, ser ut som greiner som stikker ut. Men det er en enkel sak å klone bort Ellers bra. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vil trekke den litt lenger og si at alle trærne forstyrrer i større eller mindre grad. De trærne til høyre mot himmelen synes jeg ikke er så plagsomme. Dette fordi vi ser hva som er himmel og hva som er trær. De trær og busker som stenger for lysene fra byen synes jeg forstyrrer langt mer fordi jeg ikke ser hva som er hva. Vanskelig å ta bilde på en slik plass uten å hugge ned halve skogen sikkert, men for bildet sin del så ville jeg ha funnet et bedre sted der trærne i front ikke kommer i veien. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trærne til høyret i bildet forstyrrer. det syns ikke jeg Jeg er enig med Flaskepost, greinene forstyrrer ikke. De gir bare noe ekstra til noe som ellers ville vært et standar bybilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå