sullik Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har et merkelig problem med en pc. Plutselig ville ikke skjermen starte ved oppstart av maskinen, prøvde da med en annen maskin og skjermen virket. Kjøpte da nytt skermkort (radeon 4850)og ny strømforsyning, monterte dette og fremdeles ikke noe bilde på skjermen, kjøpte nytt hovedkort og enda kommer det ikke noe bilde på skjermen. 'har prøvd en annen harddisk som jeg vet virker, med samme resultat, også prøvd en annen skjerm og den fungerer heller ikke..... Nå er jeg litt i villrede hva som er feil, er det noen som har noen ideèr til løsning på dette ?? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Byttet du kabel mellom skjermkortet og skjermen da du prøvde skjermen på en annen maskin eller brukte du samme kabel som på den maskinen der skjermen ikke virket? Lenke til kommentar
sullik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Byttet du kabel mellom skjermkortet og skjermen da du prøvde skjermen på en annen maskin eller brukte du samme kabel som på den maskinen der skjermen ikke virket? Brukte samme kabel, så det kan ikke være det heller....... Kan det eventuelt være cpu som ikke virker lenger ?? Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hos kameraten min tok jeg ut en ram brikke. så fungerte det... prøv det sitter grafikkortet ordentlig i? prøv det nye grafikkortet på en annen PC Endret 7. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
sullik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 har prøvd alt.....nå kjøper jeg ny prosessor..... Lenke til kommentar
CptApollo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hos kameraten min tok jeg ut en ram brikke. så fungerte det... prøv det sitter grafikkortet ordentlig i? prøv det nye grafikkortet på en annen PC Sitter rambrikkene ordentlig fast i Hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå